استاندار هرمزگان:
تابناک-استاندار هرمزگان با بیان اینکه بخشی از اراضی زیر دست سد جگین در فصل زراعی جاری قابل بهره برداری خواهد بود، گفت: با زیرکشت رفتن این اراضی، بیش از 200هزارتن به حجم تولیدات کشاورزی استان افزوده خواهد شد و زمینه اشتغال مستقیم بیش از سه هزار و 500 نفر نیز فراهم می شود.
کد خبر: ۹۵۷۳۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵ 19 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، فریدون همتی با اشاره به اقدامات انجام شده به‌منظور بهره برداری کامل از اراضی زیر دست سد جگین، اراضی دشت یکدار و همچنین دشت بارق جاسک، اظهار داشت: با توجه به شناسایی اراضی مستعد کشاورزی در سطح پنج هزار هکتار و واگذاری به متقاضیانی که در فراخوان سرمایه گذاری شرکت کرده اند، بخشی از اراضی زیر دست سد جگین در فصل زراعی جاری قابل بهره برداری خواهد بود.

 

وی افزود: با زیرکشت رفتن این اراضی، بیش از 200هزارتن به حجم تولیدات کشاورزی استان افزوده خواهد شد و زمینه اشتغال مستقیم بیش از سه هزار و 500 نفر نیز فراهم می شود.

 

استاندار هرمزگان گفت: قرارگیری این اراضی در شهرستان جاسک، موقعیت مناسبی را برای تکمیل زنجیره ارزش شامل ایجاد فعالیت های پیشین تولید محصولات کشاورزی و استقرار فعالیت های پسین شامل صنایع تبدیلی، تکمیلی و فرآوری فراهم خواهد کرد که ارزش افزوده قابل توجهی را رقم می زند.

 

فریدون همتی همچنین عنوان کرد: از سال جاری مدیران همه دستگاه ها موظف هستند برای تسهیل امور سرمایه گذاری در استان، شخصا" در مرکز سرمایه گذاری حضور پیدا کنند و پاسخگوی درخواست ها باشند.

 

وی اضافه کرد: قائم مقام یا معاونان دستگاه اجرایی با اختیار تام نیز می توانند برای پاسخگویی به درخواست ها در این مرکز حضور پیدا کنند و در سال جاری مدیران و کارشناسان، امکان پاسخگویی به درخواست های ارجاعی به دستگاه ها در مرکز سرمایه گذاری استان را ندارند.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار