تابناک-معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: تولیدکنندگان وفروشندگان انواع لوله وپروفیل فولادی ملزم به ثبت موجودی مواد اولیه و محصولات فولادی عرضه داخلی و صادراتی خود شدند.
کد خبر: ۹۵۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ 20 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، معدن وتجارت هرمزگان محمد عباسی افزود: بر اساس تصمیمات کمیته فولاد کارگروه تنظیم بازار کشور، « نظارت مستمر بر موجودی انبار واحدهای بالا دستی و پایین دستی فولاد از طریق الزام به ثبت موجودی مواد اولیه و محصولات تولیدی در سامانه جامع تجارت در دستور کار سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها قرار گرفت.

وی تاکید کرد: کلیه تولید کنندگان و فروشندگان انواع لوله و پروفیل فولادی استان از اول اردیبهشت سال جاری ملزم به ثبت‌نام در سامانه جامع تجارت به آدرس اینترنتی www. ntsw.ir هستند.

 

عباسی در پایان یادآورشد از این پس عملکرد شرکت‌ها بر اساس اطلاعات ثبت ‌شده در سامانه‌ مذکور ارزیابی شده و چنانچه اين واحدها نسبت به ثبت اطلاعات اقدام نکرده و يا اطلاعات صحيح را درج ننمايند سهميه مواد اوليه آنها بر اساس شیوه اعلامی معاونت امور صنایع وزارت صمت ، متناسب با میزان ثبت اطلاعات، تعدیل و به عنوان توزیع و عرضه خارج از شبکه با آنها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار