در سفر یکروزه رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان مرکزی به شهرستان دلیجان چندین پروژه صنعتی این شهرستان با سرمایه گذاری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۰۰ نفرمورد بازدیدقرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱ 20 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، رئیس ، مسئول حراست و معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان مرکزی در سفری یکروزه به دلیجان ضمن دیدار و گفتگو با فرماندار شهرستان در نشستی با تولید کنندگان قیر این شهرستان در جریان مسائل و مشکلات واحدهای تولید قیر قرار گرفته و مقرر شد در جلسات آتی راهکارهای برون رفتی از وضعیت فعلی با توجه به منویات مقام معظم رهبری و عمل به شعار سال بررسی شود .
در ادامه این سفر یکروزه سعیدجعفر کرهرودی به همراهی فرماندار شهرستان و سایر مسئولین از پروژه ساتراپ جم واقع در قطب صنعتی بوعلی وخطوط تولید این واحد دلیجان بازدید کردند.
این واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریال بزودی به بهره بردای می رسد و زمینه اشتغال ۴۵ نفر را فراهم می کند.
همچنین پروژه الیاف بافتینه پارس درسا با سرمایه گذاری ۵۳ میلیارد ارزی و ریالی توسط ایشان بازدید و مقرر شد از طریق استان اقدامات لازم برای رفع موانع تولید این واحد برداشته شده تا این واحد صنعتی که محصول نهایی آن الیاف پلی استر و با ظرفیت اشتغال ۷۰ نفر است در یک ماه آینده به بهره برداری برسد .
بازدید از شرکت پارس بافت و شرکت مانا ثروت ایرانیان در نراق و بررسی مشکلات این واحد با حضور مدیران دستگاه های خدمات رسان نیز از دیگر برنامه های سفر یکروزه رئیس سازمان صمت استان مرکزی به دلیجان بود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار