فرماندار خنداب گفت: نیمی از کپسول‌های اکسیژن مورد نیاز مرکز درمانی این شهرستان با مشارکت آب سنگین تامین شده و مابقی نیز طی مذاکراتی با پتروشیمی شازند تا چند روز آینده تامین می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲ 20 April 2021

 


به گزارش تابناک مرکزی، ابوالحسن خزایی پور افزود: با توجه به ضریب اشغال تخت‌های بیمارستانی در بیمارستان مهر این شهرستان، مجموعه آب سنگین متعهد شد نسبت به تامین و شارژ تعدادی از کپسول‌های مورد نیاز، اقدامات لازم را انجام دهد.
وی یادآورشد: مسئولان شرکت آب سنگین در خصوص تامین امکانات و تجهیزات داروی بیماران کرونایی شهرستان خنداب را نیز قول مساعد دادند.
وی با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان خنداب به لحاظ کرونایی بحرانی است، افزود: میزان مبتلایان افزایش یافته و تخت های بیمارستانی نیز اشغال شده است.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنداب هم گفت: با توجه به اینکه این امکان وجود دارد که آمار مبتلایان و بستری‌ها در سطح شهرستان افزایش پیدا کند بنابراین اختصاص سالن ورزشی جنب بیمارستان که متعلق به آموزش و پرورش است به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی پیش بینی شد.
دکتر ابوذر صدوق افزود: مسئولیت تامین تجهیزات و امکانات شامل تخت و پتو بر عهده سپاه و بسیج است و تامین بخشی از نیروی انسانی را هم ارتش تقبل کرده است.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه باید در مقابل بحران‌ها آمادگی لازم وجود داشته باشد از این رو تدابیر و هماهنگی‌های لازم برای مواقع ضروری و اضطراری در سطح شهرستان اندیشیده شده است.
وی تاکید کرد: بیمارستان خنداب فاقد دستگاه اکسیژن ساز و سی تی اسکن است که با قول مساعد رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک مقرر شده است نسبت به تامین این تجهیزات پزشکی در اسرع وقت اقدامات لازم صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار