مدیرکل کمیته امداد استان گفت:از ابتدای فعالیت آشپزخانه‌های اطعام مهدوی- تبرک رضوی در ماه مبارک رمضان، ۱۷ هزار و ۷۸۰ پرس غذای گرم و افطاری ساده در میان نیازمندان و مددجویان استان مرکزی توزیع شده است.
کد خبر: ۹۵۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷ 20 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی افزود: ۱۴ آشپزخانه به صورت متمرکز و ۱۰۰ آشپزخانه نیز توسط مراکز نیکوکاری استان برای تهیه غذا گرم در ماه مبارک رمضان به منظور انجام این اقدام آماده همکاری هستند.
وی یادآورشد: ۳۴ میلیارد تومان اعتبار به منظور تهیه غذای گرم و اطعام خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در ماه مبارک رمضان هدفگذاری شده است.
وی با دعوت از مردم خیر استان برای مشارکت در این اقدام خداپسندانه اظهار داشت: خیران می توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ ویا کدمهربانی  #۰۸۶*۸۸۷۷* کمک‌های خود را برای اطعام نیازمندان واریز کنند.
وی همچنین از اجرای طرح "ایران مهربان" در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: خیران می توانند از طریق ارسال عدد ۱ به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۶ و یا سامانه اکرام به آدرس ekram.emdad.irحمایت از یک یا چند فرزند ایتام و محسنین را عهده دار شوند.
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی افزود: غذا در آشپزخانه‌های مهدوی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی پخت و توزیع می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار