تابناک-جانشین سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت : اجرای موفقیت آمیز طرح را مرهون همکاری فی مابین افراد مجموعه طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همه افراد جامعه هستیم.
کد خبر: ۹۵۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 20 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان،مراسم تقدیر از منتخبان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرعباس ، جانشین سپاه امام سجاد(ع) ، معاون شبکه بهداشت شهرستان ، جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و فرماندهان حوزه های مقاومت در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس برگزار گردید.

 

 

جانشین سپاه امام سجاد(ع) با بیان اینکه طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (طرح مدیریت وکنترل اپیدمی کووید 19 به شیوه محله وخانواده محور بوده است ) گفت : این طرح از اول آذر ماه شروع شده و بعد از فعالیت 3 ماهه یک طرح موفق در مبارزه با بیماری کرونا بوده است وما اجرای موفق این طرح را مرهون همکاری فی مابین افراد مجموعه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و همه افراد جامعه دانست.

 

 

در ادامه رئیس شبکه بهداشت و درمان بندرعباس با بیان اینکه در ارزیابی استانها، استان هرمزگان در مقابله ومدیریت بیماری کرونا بسیار موفق عمل کرده ودر کنار مبارزه با این بیماری از تلاش وموفقیت در سایر خدمات در اکثر زمینه ها فرو گذاری نکرده است و این یکی از افتخارات استان ما هست 

 

 

وی ضمن تشکر از زحمات همه افرادی که در مقابله با بیماری کرونا به نوعی سهمی داشته اند گفت: آمار بیماری وفوتی ها در استان پس از اجرای این طرح روند کاهشی داشته است .

 

 

دکتر ذاکری در پایان سخنانش گفت : با توجه به آغاز پیک جدید، طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همچنان باید با قدرت بیشتر ادامه داشته ومردم ومسئولین نیز پروتکلهای بهداشتی ، فاصله گذاری اجتماعی واستفاده از ماسک را البته با شیوه صحیح آن تا ریشه کن کردن بیماری کرونا رعایت کنند .

 

 

  در ادامه جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان با بیان اینکه طرح «شهید قاسم سلیمانی» با رویکرد جدید آغاز شده افزود این طرح با رویکرد بیماریابی، رهگیری و واکسیناسیون عمومی به صورت رسمی به تمامی شبکه‌های بهداشت و درمان سراسر استان ابلاغ شد.

 

 

موسی رنجبری در این رابطه اظهار داشت: سازماندهی در خصوص تیم‌های بیماریابی، مراقبتی و درمانی در شبکه‌های بهداشت و درمان سراسر استان، پایش و نظارت ویژه مراکز غربالگری کرونا در سه نوبت در روز، تأمین داروهای مورد نیاز بیماران و توزیع در داروخانه‌های معین، تشدید نظارت بر اجرای شیوه نامه‌ها، برگزاری جلسه‌های برون بخشی در سطح استان و سایر شهرستان‌ها و پایش طبق برنامه تدوین شده و دورکاری مهم‌ترین مواردی بوده که در حال انجام است.

 

 

وی با بیان اینکه در این مرحله از طرح مانند چهارم گام قبلی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بسیج مستضعفین به صورت مستقیم مشارکت دارند گفت: در گام پنجم طرح شهید سلیمانی برنامه واکسیناسیون اضافه شده است .

 

 

 

در خاتمه جلسه از 21 نفر از منتخبان طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نمایندگی از تمام نیروهای حاضر در طرح با تقدیم هدیه واهداء لوحی از طرف مسئولین جلسه تقدیر وتشکر بعمل آمد .

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار