معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم خواستار استفاده از شیوه های نوین در اطلاع رسانی کرونا و استفاده از ظرفیت خانه مطبوعات استان برای تولید محتوا در این زمینه شد.
کد خبر: ۹۵۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶ 22 April 2021

به گزارش تابناک قم، بیژن سلیمان پور که در نشست ستاد مدیریت بحران استان سخن می گفت با بیان این که مدیران استان تحمل شنیدن انتقادها را دارند خاطر نشان کرد: انتظار ما از اصحاب رسانه استان آن است که علاوه بر مطالبه گری های لازم از مسؤولان بویژه در موضوع مبارزه با کرونا، مطالبه گری لازم را از مردم هم داشته باشند.

وی افزود: متأسفانه باید اعتراف کنیم که در ارزشی ترین استان کشور، هنوز نتوانسته ایم درباره رعایت شیوه نامه های بهداشتی مانند ماسک زدن، یک ارزش و ضد ارزش بسازیم و آن را فرهنگ سازی کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم ادامه داد: شورای اطلاع رسانی استان جلسات هفتگی خود را ادامه می دهد و یکی از نکاتی که در این شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفته، ضرورت تغییر در شیوه های اطلاع رسانی کرونایی در استان و تغییر در سبک ارائه گزارش است که البته در این زمینه، مشاوره های لازم از سوی صدا و سیمای مرکز استان و همچنین تولید محتوا در خانه مطبوعات استان می تواند راهگشا باشد.

سلیمان پور افزود: البته در این زمینه برخی پیشنهادهای دیگر مانند استفاده از ظرفیت دوربین مخفی نیز شده است.

وی در عین حال از مسؤولان سازمان های مختلف استان خواست تا خودشان در مبارزه با کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مجموعه متبوع خود پیشتاز و پیشقدم باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم همچنین خواستار تعیین تکلیف هرچه زودتر شیوه های برگزاری مراسم ایام سالروز شهادت حضرت امام امیرالمؤمنین (ع) و شب های قدر شد و تصریح کرد: باید تا دیر نشده، برنامه ریزی های لازم در این موضوع انجام شود، ضمن آن که سازمان تبلیغات اسلامی استان هم لازم است تا از اکنون به فکر پیش بینی نوع برگزاری این مراسم ها در بین مردم با توجه به وضعیت قرمز کرونایی استان باشد.

وی با ابراز خرسندی از این که بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی استان، رعایت شیوه نامه های بهداشتی در بین مردم شاهد رشد بوده است خاطر نشان کرد: اقناع افکار عمومی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی یکی از اصول مهم اطلاع رسانی هایی کرونایی است که همچنان باید توسط اصحاب رسانه استان پیگیری و دنبال شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار