تابناک-رئیس کل دادگستری هرمزگان ضمن سرکشی از خانواده زندانیان نیازمند و بی بضاعت از اهدای ۳۲۵ بسته کمک معیشتی به این خانواده ها خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱ 27 April 2021

توزیع ۳۲۵ بسته کمک معیشتی در جریان سرکشی رئیس کل دادگستری هرمزگان از خانواده زندانیان نیازمند

به گزارش تابناک هرمزگان،همزمان با ماه مبارک رمضان و به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) مبنی بر کمک مؤمنانه و دستگیری از نیازمندان ، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مسئولین ، از خانواده زندانیان نیازمند سرکشی و از نزدیک مشکلات آنها را بررسی نمودند.

 

علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این دیدارها با تأکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات خانواده‌های زندانیان گفت: نوعدوستی و دستگیری از مردم در آموزه های دین مبین اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است و ترویج فرهنگ ایثار، انفاق و کمک به دیگران می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اثرگذار باشد.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطر نشان کرد: حمایت مادی و معنوی از خانواده‌های زندانیان یک ضرورت و از اولویت‌های سازمانی است و این موضوع همواره و به مناسبت های مختلف مورد تأکید ریاست محترم قوه قضاییه می باشد.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه با هدف رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ احترام و شأن این خانواده‌ها، بازدید‌ها به صورت جداگانه انجام شد افزود: همزمان با ایام پرفضیلت ماه مبارک رمضان تعداد ۳۲۵ بسته کمک معیشتی شامل مایحتاج ضروری به ارزش بیش از یک میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال نیز به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان استان هرمزگان اهدا شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های قانونی بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند از جمله دستاورد‌های این دیدار‌ها بوده است.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار