تابناک-فرمانده سپاه امام سجاد(ع) گفت: صنایع و سرمایه گذاران بیشتر به سمت ایجاد صنایع کوچک و زود بازده حرکت کنند.
کد خبر: ۹۶۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱ 03 May 2021

به گزارش تابناک از بندرعباس؛ سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان در مراسم تجلیل از مدیران و کارگران نمونه استان هرمزگان اظهار داشت: باید از این ایامی که تعلقش به امیرالمومنین علیه السلام است درس بگیریم چرا که مولای متقیان با آن جایگاهی که داشته است و رهبر جامعه اسلامی بوده اند اما زندگی مبارکشان از کارگر ترین کارگر ها هم کمتر بوده است لذا توجه ویژه ای به قشر ضعیف جامعه داشته است.

 

 

وی افزود: امیرالمومنین علیه السلام شخصیتی است که همه وجودش را وقف اسلام و محرومین کرده است لذا می بینیم در لحظات آخر عمر مبارکشان نیز امام حسن مجتبی(ع) را توصیه می کنند که به یتیم ها و محرومین رسیدگی کنند و ما باید این فرهنگ را از ایشان یاد بگیریم.

 

 

سالاری بیان کرد: اگر هر کدام از ما بخشی از مشکلات و گرفتاری های ضعفا را پوشش دهیم قطعا شاهد مشکلات کنونی در زندگی کارگران و اقشار آسیب پذیر نخواهیم بود.

 

 

وی عنوان کرد: هرمزگان جزو 5 استان برتر در تولید سرمایه است اما باز هم شاهد هستیم در استان کسانی وجود دارند که مشکلاتی دارند که زیبنده نیست البته مدیران محترم صنایع به این امور توجه می کنند اما لازم است توجهات بیشتری را معطوف به این امر کنند.

 

فرمانده سپاه امام سجاد ابراز داشت: امسال با مجموعه صنایع بنا گذاشته ایم که کمک کنیم برای ایجاد اشتغال و توانمند سازی و خواهش داریم که سرمایه گذاران و صنایع به سمت ایجاد صنایع کوچک و زود بازده ذیل صنایع بزرگ حرکت کنند تا از آن ها هم اشتغال ایجاد شود و هم عواید آن شامل ضعفا و محرومین شود.

 

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته 455 هزار بسته معیشتی به همت سپاه و دیگر نهادها کمک های مومنانه انجام شد؛ امسال هم 30 هزار بسته معیشتی را توزیع کردیم و امروز هم که کار ارزشمندی انجام می شود و خرسندیم که کمک های مومنانه در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار