تابناک-رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از اضافه شدن هشت دستگاه موتور سیکلت باربر و معمولی به منظور خدمات‌رسانی بهتر و سریعتر به شهروندان در آرامستان بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ 05 May 2021

 

اضافه شدن ۸ دستگاه موتورسیکلت به ناوگان خدماتی آرامستان بندرعباس

به گزارش تابناک از بندرعباس، علیرضا بهمن‌نژاد بندری در این ارتباط اظهار کرد: برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در مجموعه آرامستان هشت دستگاه موتورسیکلت در بهمن ماه سال گذشته تحویل این سازمان شده و اکنون خدمات‌رسانی آنها آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه قبل از دریافت این موتورسیکلت‌ها در جابجایی مصالح از محل انبار تا کنار قبور جهت مراحل خاکسپاری اموات با مشکل مواجه بوده ایم، گفت: با تعمیر و تجهیز یک دستگاه موتور سیکلت باربر و تحویل به واحد خدمات امور متوفیان سازمان جهت جابجایی مصالح مورد نیاز برای تدفین اموات در قطعات بهشت زهرا(س) این مشکل در راستای خدمات‌رسانی هرچه شایسته تر به شهروندان و تسریع در این امر مرتفع شده است.

وی افزود: با توجه به افزایش فضای آرامستان بندرعباس و حفظ امنیت در این محدوده تعمیر و تجهیز یک دستگاه موتورسیکلت جهت گشت زنی در محیط بهشت زهرا(س) به حراست سازمان تحویل داده شد.

بهمن نژاد بندری در همین خصوص ادامه داد: برای خدمات رسانی هر چه بهتر و سریعتر به زائرین اهل قبور در سازمان آرامستان شهرداری بندرعباس تعداد شش دستگاه موتور سیکلت باربر و معمولی، توسط واحد نقلیه این سازمان در حال تعمیر و تجهیز بوده که جهت بکارگیری در واحدهای فضای سبز، عمرانی، اداری و حراست مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار