تابناک_ فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودرو کامیون حامل 2 دستگاه لیفتراک خارجی به ارزش 40 میلیارد ریال در شهرستان پارسیان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳ 06 May 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از پارسیان، سردار "غلامرضا جعفری "در تشریح این خبر بیان داشت:در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز،مأموران پلیس آگاهی شهرستان پارسیان با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان در انتقال تعدادی ماشین آلات صنعتی به این شهرستان مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:مأموران ضمن پایش محور های ورودی شهرستان و ردزنی فعالیت قاچاقچیان یک دستگاه خودرو کامیون حامل بار را در سطح شهر شناسایی و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: در استعلامات به عمل آمده مدارک راننده و عدم ارائه مدارک مثبته، قاچاق بودن بار کامیون که 2 دستگاه لیفتراک خارجی بوده برای مأموران محرز شده که خودرو به همراه بار آن به داخل پارکینگ منتقل شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش محموله های کشف شده بنا به نظر کارشناسان 40 میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار جعفری تصريح کرد: اجراي اين گونه طرح ها يکي از راهبردهاي عملياتي پليس در پيشبرد اهداف مأموريتي مبارزه با قاچاق کالا در جهت رشد و شكوفايي اقتصاد كشور محسوب مي شود و در اين زمينه همراهي و همكاري تمام نهادها و بخش ها با نيروي انتظامي ضروري است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار