تابناک- فرمانده انتظامی استان از کشف532 کیلو تریاک در شهرستان بستک خبرداد.
کد خبر: ۹۶۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ 06 May 2021

گزارش خبرنگار تابناک از بستک، سردار"غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ ، مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بستک با همکاری پاسگاه مهران و فرامرزان ، با انجام اقدامات اطلاعاتی دریافتند قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند با یک دستگاه خودرو سواری محموله سنگینی از مواد مخدر را به شهرستان انتقال دهند.

وی افزود: مأموران با رصد فعالیت قاچاقچیان مسیر انتقال مواد مخدر را در مبادی اصلی و ورودی شهرستان شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی و تشکیل چند اکیپ به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه قاچاقچیان پس از رؤیت مأموران و بدون توجه به علائم هشدار دهنده و دستور ایست پلیس اقدام به فرار کردند، اظهار داشت: با سرعت عمل مأموران طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه خودرو مورد نظر توقیف و در بازرسی از آن532کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار جعفری در خاتمه بيان داشت: توان بالای اطلاعاتي و عملياتي پليس موجب شده تا با به کارگيري ظرفيت هاي درون و برون استاني به عنوان يک راهبرد هدفمند ، ضربات سنگيني به قاچاقچيان مواد مخدر وارد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار