تابناک-امام جمعه بندرچارک گفت: نباید اجازه داد که کرونا صف بندی حق بر علیه باطل را از بین ببرد.
کد خبر: ۹۶۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ 07 May 2021

حجت الاسلام والمسلمین جعفر رستاخیز امام جمعه بندرچارک و بخش شیبکوه در گفت و گو با خبرنگار تابناک اظهارداشت:روز قدس مایه فخر اسلام است که در این روز مسلمانان باید همبستگی و اتحاد خود را به نمایش بگذارند.


وی افزود: امسال شرایط کرونایی امکان برگزاری راهپیمایی های باشکوه را از ما گرفته است لذا باید د فضای مجازی اعلام حضور کنیم و ما از جوانان عزیز درخواست می کنیم که در فضای مجازی با شعارهای"القدس اقرب" "آزادی قدس نزدیک است"
"به امید پیروزی نهایی جبهه مقاومت"
فعال باشند.

امام جمعه بندر چارک با اشاره به اهمیت فضای مجازی تاکید کرد: امروزه با ترند کردن مسائل در فضای مجازی نیز می توانیم حرف مان را به گوش جهانیان برانیم لذا از همه ی جوانان مومن و انقلابی درخواست داریم که در فضای مجازی روز جهانی قدس را گرامی بدارند.

وی عنوان کرد: طبق آیه وَلَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكَافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًا؛خداوند متعال هرگز راهی برای سلطه کفار برمسلمانان قرار نداده است و مسلمانان نیز باید در شکر این نعمت جلوی کفار قدرت خود را به نمایش بگذارند.

رستاخیز خاطرنشان کرد: روز قدس روز نماد صف بندی حق بر علیه باطل است و باید نشان داد که کرونا نیز نمی تواند صف بندی حق را از بین ببرد.


انتهای پیام/علی ستاری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار