تابناک-استاندار هرمزگان با تاکید بر حل مشکلات محله کوی ملت از ساخت 2 مدرسه در این محله خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ 08 May 2021

به گزارش تابناک از بندرعباس؛ صبح امروز فریدون همتی استاندار هرمزگان در معیت احمدمرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و معاونین استانداری و ادارات کل از کوی ملت بندرعباس و محله 2 هزار بازدید کرد.


استاندار هرمزگان در این بازدید محله کوی ملت را دارای سبقه ای طولانی دانست و گفت: این محله بیش از 30 هزار نفر جمعیت دارد و باید مطالبات و حرف های مردم که بسیار سنجیده و دقیق و متناسب با نیازهاس و باید رسیدگی شود.


وی افزود: طی روزهای آینده در جلسه ای از معتمدین محله دعوت خواهد شد و با مدیران مربوطه جمع بندی می شود که چه کارهایی باید برای حل مشکلات این محله انجام شود.


همتی تاکیدکرد: برای نوسازی محله 2 هزار آمادگی داریم و برای بازگشایی معتبر و احداث خانه های جدید با پرداخت تسهیلات می توانیم کمک کنیم.

نماینده عالی دولت در هرمزگان خاطرنشان کرد: دولت برای نوسازی محلاتی دارای بافت فرسوده هستند تسهیلات بانکی ارزان قیمت در نظر گرفته است.


وی عنوان کرد: انتظار ما این است که مردم به سمت نوسازی بافت فرسوده حرکت کنند و با گرفتن تسهیلات خودشان نیز در این امر مشارکت کنند تا چهره محلات تغییر کند.

 

استاندار هرمزگان در این بازدید از آغاز ساخت 2 مدرسه در کوی ملت خبر داد.


انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار