تابناک-نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات مردم کوی ملت بندرعباس باید حل شود و مدیران باید دستورات استاندار را در این مهم فصل الخطاب قرار دهند.
کد خبر: ۹۶۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ 08 May 2021

به گزارش تابناک از بندرعباس، صبح امروز دکتر احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس با استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران و مسئولین از کوی ملت بندرعباس بازدید کردند.

در این بازدید نماینده مردم و استاندار از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم ساکن در کوی ملت بندرعباس قرار گرفتند و فریدون همتی استاندار هرمزگان دستوراتی جهت حل مشکلات محله صادر کرد.


در پايان این بازدید تصميماتی در خصوص اماكن محل تجمع معتادين، رسيدگي به وضعيت فرهنگسرای محله، احداث خانه عالم، بازسازی دو مدرسه تخریبی، و حمايت از طرح های اشتغال زايی جوانان محله اتخاذ گرديد.

احمد مرادي رئيس مجمع نمايندگان استان در این دیدار گفت: از استاندار هرمزگان تشکر می کنیم که دعوت مردم محله کوی ملت را پذیرفتند و امروز برای مشاهده مشکلات آن ها به این جا آمدند.


وی افزود: درخواست ها و مطالبات مطرح شده توسط معتمدين محله کوی ملت كمترين حق ساكنين يک محله شهری است و دستورات استاندار برای رفع مشكلات، بايد برای تمام مديران اتمام حجت و فصل الخطاب قلمداد گردد.

 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ان شالله با وجود پيگيری های مستمر معتمدين كوي ملت، شاهد رفع اين مشكلات خواهيم بود.

وی خاطرنشان کرد: طی روزهای آینده در جلسه‌ای با حضور معتمدین محله و مدیران مربوطه، جهت جمع بندی و برنامه ريزي اقداماتي که باید در این محله صورت گیرد، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار