تابناک-معاون فرماندار شهرستان بندرعباس از آغاز ممنوعیت تردد جاده ای از سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۲/۲۱ تا شنبه مورخ ۱۴۰۰/۲/۲۵ خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ 09 May 2021

به گزارش تابناک از بندرعباس، جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا به ریاست فرزاد ابراهیمی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار بندرعباس در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.
ابراهیمی معاون سیاسی فرماندار بندرعباس در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین روزه دار و تبریک روز جهانی هلال احمر اظهار داشت: وضعیت کرونا در سطح کشور رو به کاهش است اما استان هرمزگان و چهار استان دیگر نیز همچنان در وضعیت قرمز هستند و لازم است ادارات ذی ربط با کمک سایر سازمانها و ارگانها برای کاهش این بیماری تلاش بیشتری نمایند.

وی در ادامه گفت: با توجه به اهمیت موضوع واکسیناسیون باید سایر ادارات نیز مرکز بهداشت را همراهی کنند تا طرح با جدیت انجام شود لذا برای پیشگیری از ویروس کرونا بسیار موثر است و مرکز بهداشت نیز اطلاع رسانی دقیق را در این زمینه داشته باشد تا مردم از فواید آن آگاهی بیشتری پیدا کنند.

ابراهیمی بیان کرد: ممنوعیت تردد جاده ای بین شهری و بین روستایی از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۲/۲۱ راس ساعت ۱۲ اجرا و تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۲/۲۵ ادامه خواهد داشت که باید نیروی انتظامی ، پلیس راه ، پلیس راهور و هلال احمر ورودی های شهرستان را با جدیت کنترل کنند.

وی عنوان کرد: هشدارهای صوتی مبنی بر رعایت نکات بهداشتی و خودداری از تجمع در سطح شهر و سواحل و ترک محل و بازگشت شهروندان به منازل بطور مستمر در طول روز توسط سازمان آتش نشانی و هلال احمر صورت گیرد و شهرداری نیز بنرهایی با موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم خروج غیر ضرور از منزل در سطح شهر نصب نماید.

معاون سیاسی فرماندار بندرعباس ضمن تشکر از مجموعه اصناف و بازاریان برای رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا گفت: بازاریان از شروع بیماری کرونا تا کنون همکاری لازم را داشته اند که جای تشکر دارد و همچنان ضد عفونی و گند زدایی در سطح بازار و مجتمع های تجاری انجام شود.

ابراهیمی اظهارداشت: پاسگاههای انتظامی در سطح بخش ها همکاری لازم را با بخشداران ، شوراها و دهیاران در خصوص جلوگیری از برپایی مراسمات و تجمع ها داشته باشند و میراث فرهنگی تالارهای محل برگزاری مراسمات عروسی را کنترل کند تا در این وضعیت مراسمی برگزار نشود.

انتهای پیام/علی ستاری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار