تابناک-مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا به امروز، تعداد یک میلیون و سه هزار پرس غذای گرم ، 161 هزار و 290 افطاری ساده و 27 هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا در استان هرمزگان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۶۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ 09 May 2021

جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار تابناک در بندرعباس اظهار داشت: یکی از برنامه‌های پویش ایران همدل در ماه مبارک رمضان با ‌عنوان طرح"اطعام مهدوی" با همکاری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان هرمزگان به تعداد 143 آشپزخانه به‌منظور پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا راه‌اندازی شده است.


تراهی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا به امروز با اجرایی شدن طرح‌ ملی "اطعام مهدوی" در استان، تعداد یک میلیون و سه هزار پرس غذای گرم به ارزش بیش از 27 میلیارد و 463 میلیون تومان و تعداد 161 هزار و 290 بسته افطاری ساده به ارزش یک میلیارد و 351 میلیون تومان با رعایت پروتکل های بهداشتی بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا در استان هرمزگان توزیع شده است.


این مقام مسئول یادآور شد: همچنین با مشارکت خیرین و در راستای تأمین بخشی از مایحتاج خانواده‌های نیازمند تعداد 27 هزار بسته معیشتی نیز شامل کالاهای اساسی ازجمله برنج، روغن، حبوبات، سویا، رب گوجه‌فرنگی، گوشت و ماکارونی به ارزش 10 میلیارد و 698 میلیون تومان توسط کمیته امداد هرمزگان بین نیازمندان استان توزیع‌شده است.


مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: مردم و خیرین می‌توانند از طریق مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری فعالی که در جای جای استان وجود دارند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را جهت رساندن دست نیازمندان به ما تحویل دهند.


وی خاطرنشان کرد: جهت واریز وجوه نذورات و خیرات نیز شماره کارت 0648-0000-9979-6037 در طرح ملی "اطعام مهدوی" و پویش ایران همدل در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/علی ستاری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار