مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: امسال پیش بینی می شود با اتمام کار ثبت، نام قریب 325هزار دانش آموزسال تحصیلی را در استان هرمزگان آغاز کنند که تمهیدات لازم برای پوشش تحصیلی در سراسراستان به خوبی اندیشیده شده است.
کد خبر: ۹۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 17 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، علی کرمپور در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان با تشریح فعالیت های پروژه مهر از فراهم شدن بسترآغاز سال تحصیلی خبرداد و گفت: در سایه تدابیراندیشده شده خوشبختانه با آمادگی کامل به استقبال سال جدید تحصیلی خواهیم رفت.
 
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش یک مجموعه فرابخشی است خاطرنشان کرد: اگر خواهان جامعه توسعه یافته هستیم باید به مهمترین رکن آن یعنی آموزش و پرورش توجه همه جانبه شود و همه برای توسعه و تعالی این مجموعه پای کار باشند.
 
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان  در ادامه بیان کرد: روند تحولگرای آموزش و پرورش هرمزگان نتیجه همدلی و همیاری و حمایت همه جانبه شورای آموزش و پرورش ازطرح ها و برنامه های تدوین شده است که این دستاورد یک سرمایه ارزشمند برای ارتقائ شاخص های نظام تعلیم و تربیت است .
 
به گفته کرمپورامسال  زنگ بازگشایی مدرسه به شکل نمادین دریکی ازپروژه های تازه تاسیس درشهرک  پیامبر اعظم(ص)با حضورمعاون وزیر به صدا درخواهد آمد و برای همه اعضای شورای آموزش و پرورش نیز برنامه بازدید و حضوردر آیین اول مهر در نظر گرفته شده است.
 
دبیرشورای آموزش و پرورش استان با اشاره به برخی مصوبات جلسه ،خاطرنشان کرد: در نشست اخیر مقررشد برای دانش آموزان مناطق سندرک ،بشاگرد وشرق شهرستان جاسک هزینه کتاب وبیمه پرداخت شود و دانش آموزانی که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند مورد حمایت این دو نهاد باشند.
 
وی اضافه کرد:سایردانش آموزان بی بضاعت مورد حمایت استانداری خواهند بود که این مهم مورد توجه جدی اعضای شورای آموزش و پرورش است .
 
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین از واگذاری صندلی درمدارس غیردولتی خبرداد و گفت:مقررشد این طرح با نظارت کامل بومی سازی شود و گزارشی ازفعالیت های انجام شده درسال قبل نیز در جلسه ی آتی شورا گزارش داده شود.
 
وی بیان کرد:همچنین براساس مصوبات جلسه ی قبل پیگیری تاحصول نتیجه درخصوص ماده 16قانون شورای آموزش و پرورش  توسط شهرداری ها احصا گردد ونتیجه نیزدرجلسه ی بعد شورا گزارش داده شود.
 
کرمپورهمچنین خاطرنشان کرد:موضوع مهم انشعابات مدارس از دیگر  مصوبات جلسه بود که مقرر شد هرچه سریعترتاقبل ازبازگشایی مدارس به اتمام رسد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار