تابناک-رئیس شورای راهبردی ستاد محسن رضایی استان هرمزگان گفت: دکتر محسن رضایی برنامه های کاملی برای اداره کشور دارد.
کد خبر: ۹۶۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹ 05 June 2021

سبد برنامه های دکتر محسن رضایی برای اداره کشور تکمیل استبه گزارش خبرنگار تابناک از هرمزگان عباس خدادادزاده در نشست خبری ستاد مرکزی دکتر محسن رضایی در استان هرمزگان اظهارداشت:مردم سالاری دینی و انتخابات دو میراث گرانقدر امام خمینی(ره) است ،امروز ما در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم و باید برای بار دیگر در 42 سال اخیر وظیفه انقلابی خود را انجام دهیم.

وی افزود: مردم شریف ما مستحضر هستند که دشمنان با بهره‌گیری از برخی از مشکلات و مسائل موجود در جامعه به دنبال ایجاد بحران عدم مقبولیت نظام هستند.

خدادادزاده بیان کرد: تبلیغات ناشایست دشمن و طرح کردن موضوع مهندسی شدن انتخابات و ترویج این فکر که رئیس جمهور از قبل انتخاب شده فکر مردم را آشفته میکند انشاءالله که مردم با حضور در انتخابات ریاست جمهوری این توطئه را خنثی می‌کنند.

وی عنوان کرد: اصلی‌ترین مسئله امروز مسئله اقتصاد و معیشت مردم است و باید کسی روی کار بیاید که بتواند مشکلات را از بین ببرد ؛ مردم باید توجه داشته باشند که فرد با برنامه و اصلح را انتخاب کنند.


خداداد زاده تاکیدکرد: فساد اقتصادی و فساد برخی مدیران و در کنار اینها نفوذ امنیتی مشکلات فراوانی ایجاد کرده است و این موضوع را فرد مورد نظر باید در دستور کار خود قرار دهد و انشاالله با ساماندهی این امور امید دست رفته نظام را برگرداند.


وی ابراز کرد: یکی از موضوعاتی که رئیس‌جمهور باید مورد توجه خود قرار دهد مسئله نهضت مسکن سازی است که در این چند سال مورد توجه قرار نگرفته و اینکه بعضی از نامزدان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می گویند که در سال باید یک میلیون مسکن ساخته شود این این یک میلیون یک پایه است یعنی در سال باید بیش از یک میلیون در کشور مسکن ساخته شود تا مردم مشکل مسکن نداشته باشد.

رئیس شورای راهبردی ستاد دکتر رضایی در هرمزگان افزود: مسئله مهم دیگر مسئله بورس است که در این میان 30 تا 50 درصد مردم ما دچار ضرر در بازار بورس شدند؛نامزدی که وارد کارزار انتخابات می‌شود باید برنامه مهمی در مسئله بورس داشته باشد؛دکتر محسن رضایی یکی از کاندیدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است که در این زمینه برنامه های مهمی دارد برنامه ایشان این است که برای جبران ضرر و زیان مردم در بورس صندوق جبران ضرر و زیان بورس یا به عبارتی بیمه بورس که ضررهای افراد را جبران میکند را تشکیل دهد.

خدادادزاده در بحث مالیات گفت: در استان هرمزگان میزان پرداخت مالیات در بالاترین رتبه می باشد اما این هزینه صرف استان‌های دیگر می شود و استان هرمزگان جزء استان های محروم قرار می‌گیرد لذا با قطع دست سیاستمداران از اقتصاد در همین رابطه و با تشکیل ایالت های اقتصادی می توان گام های مثبتی برداشت.

 

رئیس شورای راهبردی ستاد دکتر رضایی عنوان کرد: دیگر طرح دکتر رضایی مربوط به مناطق آزاد کشور می‌شود استان هرمزگان دو منطقه آزاد دارد و رشد این مناطق باید به صورتی باشد که علاوه بر استان هرمزگان بتواند استان‌های دیگر را هم از نظر اقتصادی پوشش دهد اما الان این مناطق به حیاط خلوت دولت تبدیل شده است .

وی بیان کرد: پرداخت یارانه 450 هزار تومانی دیگر برنامه دکتر محسن رضایی است و ایشان با سند و مدرک اثبات کردند که این موضوع شدنی است.

خداداد زاده تصریح کرد: پرداخت حقوق به زنان خانه‌دار و پرداخت بیمه بیکاری به فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف دانشگاهی نیز از دیگر برنامه های جالب توجه دکتر رضایی است و این همه تکامل در برنامه ها مشخص میکند که دکتر رضایی برنامه های پرباری برای اداره کشور دارند.


انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار