معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در جلسه کار گروه توسعه صادرات غیر نفتی استان عنوان کرد:
تابناک-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت:استان هرمزگان در بین ۱۰ استان برتر کشور در بازگشت ارز حاصل از صادرات قرار گرفت.
کد خبر: ۹۶۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 09 June 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان؛ دکتر ایرج حیدری در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان، با اشاره به اهمیت ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات، عنوان کرد:تشویق و ترعیب مردم برای شرکت مردم در انتخابات وظیفه و رسالت همه نخبگان بخش های مختلف کشور به ویژه نخبگان اقتصادی و صاحبان تریبون است.

وی در همین خصوص افزود: تشویق مردم برای شرکت در انتخابات در شرایط فعلی از ضروریات مهم کشور است و این مهم مورد تاکید بزرگان، علمای دین و مراجع تقلید و همه دلسوزان انقلاب است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: تشویق و ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات عامل مهم مایوس کردن دشمنان و خنثی سازی توطئه ها و فشارهای آنها علیه کشور است.

حیدری خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی باید نگاه کرد دشمنان در خصوص انتخابات چه راهبردی را در پیش گرفته اند و باید در خلاف جهت آنها حرکت کرد.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران آرزوی عدم شرکت مردم را به گور خواهند برد و این آرزویشان محقق نخواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: شرکت در انتخابات باعث تقویت اقتدار ملی و بین الملی کشور، افزایش قدرت چانه زنی کشور در سطح بین المللی و افزایش قدرت رئیس جمهور برای پیگیری منافع کشور در سطح بین المللی می شود.

حیدری خاطرنشان کرد: اگر در تشویق مردم برای شرکت در انتخابات به مسئولیت خود عمل نکنیم کوتاهی کرده ایم و برعکس هدف و راه شهدا حرکت نموده ایم.

وی با تاکید بر فعالیت پر رنگ تر نهادهای اقتصادی برای مشارکت مردم در انتخابات، افزود: بنگاه های اقتصادی به برکت نظام مقدس جمهور اسلامی ایجاد شده اند و ضروری است در زمینه تشویق مردم برای شرکت در انتخابات فعالیت تبلیغاتی پر رنگ تر و پویاتری بعمل آورند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، با اشاره به تلاش ها و پیگیری های استاندار استان به منظور بهبود معیشت مرزنشینان، اظهار داشت: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته از سوی دکتر همتی استاندار استان و کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی برای سفر چهارم شناورهای چوبی سنتی زیر ۵۰۰ تن استان هرمزگان تحت رویه ملوانی برای ورود کالاهای ملوانی مورد موافقت قرار گرفته است که نقش مهمی در بهبود معیشت مرزنشینان خواهد داشت.

میزان واردات کالاهای ته لنجی از سه سفر به چهار سفر برای ملوانان افزایش یافته است که نقش مهمی در بهبود معیشت مرزنشینان خواهد داشت.

حیدری با اشاره به قرار گرفتن استان هرمزگان در بین استان های برتر تحقق تعهدات ارزی حاصل از صادرات، افزود: با پیگیری های صورت گرفته از سوی حوزه اقتصادی استان، کار گروه توسعه صادرات غیر نفتی، فعالان اقتصادی و اتاق بازرگانی استان هرمزگان در بین ده استان برتر کشور در زمینه بازگشت ارز حاصل از صادرات قرار گرفته است که اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر برای افزایش درآمدهای ارزی کشور است.

وی در همین خصوص افزود: با همراهی بازرگانان و صادرکنندگان استان ۷۰ درصد ارز حاصل از صادرات در استان هرمزگان به کشور بازگشته است که قابل تحسین است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، با تاکید بر رفع موانع پیش روی صادرات، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از هرگونه بی برنامه گی در حوزه صادرات گواهی تایید مبدا اتاق بازرگانی برای محموله های صادراتی هم برای گمرک و هم برای بنادر ضروری است و اتاق بازرگانی هم در صدور گواهی تایید مبدا دقت لازم را بعمل آورد.

 

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار