تابناک-معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان هرمزگان تأکید کرد، همچنانکه حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی بسیار مهم است ، سلامت برگزاری انتخابات و اجرای عدالت در تبلیغات نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
کد خبر: ۹۷۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ 12 June 2021

به گزارش تابناک هرمزگان،معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان هرمزگان تأکید کرد، همچنانکه حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی بسیار مهم است ، سلامت برگزاری انتخابات و اجرای عدالت در تبلیغات نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

علیرضا احمدی منش در ادامه افزود: به همین منظور هر گونه فعالیت انتخاباتی تحت رصد و نظارت دادگستری و دستگاه های نظارتی قرار دارد و با جرائم و تخلفات این حوزه سریع و به شدت برخورد می شود.

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان گفت: از آنجایی که قانونگذار با وضع قوانین اهداف مشروعی داشته که می بایست رعایت شود مراعات قوانین توسط کلیه نامزدهای محترم انتخاباتی و هوادارانشان الزامی است و با توجه به اینکه تذکرات لازم قبل از شروع زمان تبلیغات به کاندیداهای محترم همچنین موسسات تبلیغاتی ابلاغ گردیده لذا موسسات تبلیغاتی متخلف نیز که علی رغم تذکرات داده شده مرتکب جرم می شوند تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

احمدی منش همچنین بیان داشت: با عنایت به شیوع بیماری کرونا در استان و شهرستان بندرعباس ، حسب گزارشات دانشگاه علوم پزشکی ، برگزاری هر گونه جلسه و میتینگ در اماکن مسقف ممنوع بوده و نامزدهای محترم صرفا در فضای باز و با گنجایش حداکثر ۳۰ درصد فضا مجاز به تبلیغات خود هستند و در صورتی که به تشخیص دانشگاه علوم پزشکی عدم رعایت مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا در حوزه انتخابات موجب تهدید علیه بهداشت عمومی گردد ، برگزار کنندگان این جلسات ناقض قانون تلقی شده و تحت تعقیب و مجازات قرار می گیرند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان در پایان تصریح کرد: از کلیه داوطلبان محترم و هواداران فهیم آنها تقاضا می شود قوانین موضوعه در این حوزه را رعایت و به برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در استان و به ویژه شهر بندرعباس کمک نمایند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار