تابناک-رئیس کمیته فرهنگیان ستاد دکتر محسن رضایی خواستار تشکیل کارگروهی برای تخفیف مجازات معلمان زندانی توسط رئیس دستگاه قضا شد.
کد خبر: ۹۷۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳ 13 June 2021

زریر حسن زاده رئیس کمیته فرهنگیان ستاد محسن رضایی در گفت و گو با خبرنگار تابناک در بندرعباس اظهارداشت:قال علی (ع) الإسلام هو التسليم امام علی علیه السلام  فرمودند: اسلام همان تسلیم در برابر خدا] است و تسلیم همان يقين و يقين همان تصدیق و تصدیق همان اقرار و اقرار همان به جا آوردن و به جا آوردن همان عمل کردن. بنا براین ما به عنوان یک مسلمان باید در برابر واقعیت ها و حقیقت ها تسلیم باشیم.


وی افزود: طبق آیه إن الله لا يغير ما بقوم حتى يغيروا ما بأنفسهم خداوند سرنوشت هیچ قوم و ملتی را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند! لذا اگر بخواهیم در سرنوشتمان تغییر ایجاد شود،باید به حرف امام که فرمودند: انتخابات سرنوشت یک ملت را تعیین می کند گوش دهیم و در انتخابات شرکت کنیم ، و بخاطر رضای خدا و پیشرفت کشور فرد اصلح را انتخاب کنیم، اما فرد اصلح تر در بین این هفت نفر کدام است ؟ همه ما می دانیم که اصلی ترین مشکل کشور اقتصاد است و در شرایط فعلی جهاد اقتصادی بر همه ما واجب است ، و کسی که بتواند در بین این ۷ نفر فرماندهی این جهاد را بر عهده گیرد محسن امام (ره) است.

حسن زاده تاکید کرد:قطعا این ۷ نفر که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده اند همگی اصلح هستند، اما محسن امام (ره) از همه این عزیزان اصلح تر است من حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی را برای قوه قضاییه اصلح تر می دانم، قطعا اگر بخواهیم بیماری اقتصادی این کشور را حل کنیم ، به یک جراح اقتصادی نیاز داریم. درست است همه عزیزان مانند یک پزشک عمومی درد را می دانند، اما هیچ کدام جراح و متخصص اقتصاد نیستند.

 

وی عنوان کرد:هرچند که آقای همتی ادعای تخصص می کند، اما تجربه ایشان در بانک مرکزی ثابت کرد که آدمی این کار نیست ، و مناظره ایشان آب در هاون کوبیدن است .

 

رئیس کمیته فرهنگیان ستاد محسن رضایی اظهارداشت: ای کاش جناب آقای رئیسی  دستور  تشکیل کار گروهی  برای تخفیف مجازات معلمین زندانی را صادر می کرد، آیا جرم آنها کمتر از آقای همتی نیست که در رسانه ملی در نزد خودی و بیگانه به رئیس قوه قضائیه که منتخب رهبری است و فرمانده جنگ تحمیلی که منتخب امام (ره) بود به راحتی اهانت می کند.؟

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم فهیم ایران اسلامی این بار به دور از هوای نفس ، رابطه دوستی ، حزبی ، گروه گرایی ، تعصبات نژادی، قومی و قبیله ای فرد اصلح را انتخاب کنند. و اگر احساس می کنیم تا کنون در سرنوشتمان تغییری حاصل نشده نتیجه انتخاب ماست. زیرا تحت تاثیر حرف افرادی قرار می گیریم که موج ایجاد می کنند و به دنبال منافع شخصی خود هستند، لذا باید در انتخابات دانایی خود را بالا ببریم . امیر کبیر گفت: من ابتدا فکر میکردم که مملکت، وزیر دانا میخواهد و مدتی بعد به این نتیجه رسیدم که مملکت، شاه دانا میخواهد؛ اما اکنون میفهمم که مملکت، ملت دانا میخواهد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار