تابناک-یعقوب دبیری نژاد کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس ، متولد شهریورماه ۱۳۶۵ از دیار خطه خلیج نیلگون فارس وسرزمین مردمان نجیب جنوب، درشهرستان بندرعباس دیده به جهان گشود. او دانشجوی دکترای مدیریت منابع انسانی ومدرس دانشگاه وجوان ترین مدرس مقررات طرح های عمرانی دیوان محاسبات در میان حسابرسان دیوان محاسبات سراسر کشور شناخته شده است.
کد خبر: ۹۷۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶ 13 June 2021

یعقوب دبیری نژاد یکی از از کاندیدای مطرح شورای شهر بندرعباس طی گفتگویی با خبرنگارتابناک به بیان و ارائه زندگی نامه ، رزومه علمی خود پرداخت.

بیست و یکم شهریور ۱۳۶۵ اولین فرزند ایوب دبیری نژاد در بندرعباس متولد شد.
ایوب نام اولین فرزندش را همنام برادر شهیدش *یعقوب* انتخاب کرد.

یعقوب به واسطه شغل پدرش تا سال 1371 در بستک و بندرخمیر زندگی نمود و پس از آن به بندرعباس بازگشت و در مدارس شهر بندرعباس تحصیل نمود و از دبیرستان ابن سینا دیپلم گرفت.
دوران نوجوانی و جوانی یعقوب مصادف با شروع فعالیت های فرهنگی و مذهبی وی در مسجد امام حسین(ع) گلشهر و مسجد صاحب الزمان (عج) محله الشهداء بود.
وی در سال ۱۳۸۷ موفق به اخذ مدرک کارشناسی حسابداری شد. سپس دوران خدمت سربازی خود را بصورت امریه در فرمانداری ابوموسی طی کرد و پس از آن با قبولی در آزمون استخدامی در دانشگاه علوم پزشکی شاغل شد .
سال 1389 همزمان با اشتغال در دانشگاه علوم پزشکی، در مقطع کارشناسی ارشد حسابداری پذیرفته شد و مدتی بعد در آزمون استخدامی دیوان محاسبات نیز با کسب بالاترین نمره آزمون کتبی در میان داوطلبین هرمزگانی به استخدام دیوان محاسبات درآمد.

وی در طول اشتغال در دیوان محاسبات در حالی که پست سازمانی حسابرس ارشد را کسب نموده بود به تدریس در دانشگاه مشغول گردید و همزمان به عنوان دانشجوی مهندسی عمران نیز مجددا در کلاس درس حاضر شد و موفق شد با کسب دو رتبه اول و دوم در مسابقات دانشجویی ساخت بتن مقاوم ثابت نماید که می توان همزمان با اشتغال و تدریس در دانشگاه، دانشجوی نمونه نیز بود.
یعقوب پس از پایان تحصیل در مقطع مهندسی عمران با عشق به کسب دانش در رشته های مختلف، این بار موفق به قبولی در آزمون دکترای مدیریت منابع انسانی شد و در حال حاضر نیز دانشجوی این رشته است.
یعقوب همچنین در آزمون انتخاب مدرس مقررات طرح های عمرانی دیوان محاسبات، جوان ترین مدرس این رشته در میان حسابرسان دیوان محاسبات سراسر کشور شناخته شد.
با درگذشت حاج ایوب دبیری نژاد در سال 97، مدیریت روزنامه دریا به عهده اولین فرزندش یعنی یعقوب گذاشته شد تا همزمان با همه مشغله های قبلی راه پدرش را ادامه دهد.
شایستگی ها، تخصص های متنوع و تجربه نظارت بر بسیاری از ادارات، دستگاه های اجرایی، یگان های نیروهای مسلح و شهرداری های استان از جمله شهرداری بندرعباس به عنوان حسابرس دیوان محاسبات، توسط یعقوب باعث شد تا احمد مرادی او را به عنوان مشاور عالی خود به مجلس شورای اسلامی مامور به خدمت نماید.
فعالیت های یعقوب و تلاش های وی در پیگیری موضوعات و نگاه متفاوت او نسبت به مسائل پیش روی استان باعث شد تا خیلی زود به عضویت مجمع مشورتی نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بیاید و در حال حاضر نیز به عنوان جوان ترین عضو این مجمع شناخته می شود.
رزومه كاری
صاحب امتياز و مدیر مسئول روزنامه دریا
حسابرس ارشد ديوان محاسبات هرمزگان
جوانترين مدرس ديوان محاسبات كشور در حوزه مقررات طرح های عمرانی
تدريس دروس تخصصی حسابداری در دانشگاه های دولتی استان
عضو مجمع مشورتي نمايندگان هرمزگان در مجلس شوراي اسلامي
عضو هيات موسس انجمن صنفی كارفرمايی مطبوعات هرمزگان
رزومه تحصيلی
دانشجوی دكتراي مدیریت منابع انسانی
ليسانس و فوق ليسانس حسابداري
مهندس عمران

نگاهی به زندگینامه و‌ سوابق علمی یعقوب دبیری نژاد کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس + تصویر

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار