تابناک-استاندار هرمزگان بر تسریع در تکمیل و بهره برداری از پروژه های ملی هرمزگان که پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰درصد دارند تاکید کرد.
کد خبر: ۹۷۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸ 13 June 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛دکتر فریدون همتی امروز در نشستی که با حضور جمشید تقی زاده معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی وزیر ورزش و جوانان، احمد مرادی رییس مجمع نمایندگان استان و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان و مسئولان حوزه ورزش و سازمان مدریت استان برگزار شد، وضعیت پروژه‌های ملی ورزشی استان را مورد بررسی قرار داد.

وی در این نشست با تأکید بر اتمام پروژه های ورزشی با پیشرفت فیزیکی بیش از 70درصد، گفت: این پروژه ها باید تا پایان دولت و سال جاری به بهره برداری برسد.

استاندار هرمزگان، با بیان اینکه شهر بندرعباس جز معدود مراکز استانی است که ورزشگاه شش‌هزار نفری نداشت، افزود: با تأمین اعتبار مشارکتی این پروژه از محل اعتبارات وزارت ورزش و اعتبارات استانی، عملیات اجرایی سالن شش‌هزارنفری بندرعباس تا پایان دولت آغاز می شود.

دکتر همتی همچنین از بهره برداری از فاز نخست ورزشگاه شش هزار نفری میناب نیز خبر داد و گفت: در فاز نخست این پروژه، زمین چمن و پیست دو و میدانی این ورزشگاه تا یک ماه آینده آماده افتتاح می شود.

وی، همچنین از اتخاذ تصمیمات لازم برای تکمیل سالن سام و زال قشم خبر داد و بیان داشت: با پیگیری انجام شده از سوی استانداری هرمزگان و نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی و به تبع آن با دستور وزیر ورزش و جوانان، شرکت توسعه وزارت ورزش و جوانان مکلف به رفع موانع اجرایی این پروژه شده و اویل تیرماه، عملیات اجرایی این پروژه با شتاب بیشتری انجام می شود.

استاندار هرمزگان همچنین گفت: پنج سالن ورزشی و 30 زمین چمن ورزشی آماده بهره برداری است که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان در تیرماه به بهره برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار