تابناک-روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان از سوی مرکز روابط عمومی و امور بین الملل در بین سایر روابط عمومی ها موفق به کسب رتبه دوم ارتباط مردمی ، تولید چندرسانه ای و رتبه سوم انتشارات شد.
کد خبر: ۹۷۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵ 13 June 2021

به گزارش تابناک هرمزگان،علیمراد سرافرازی رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهادکشاورزی اظهار کرد: روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در ارزیابی سالیانه روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استانها ، معاونتها، سازمانها ، شرکت ها و موسسات تابعه از سوی مرکز روابط عمومی و امور بین الملل در بین سایر روابط عمومی ها موفق به کسب رتبه دوم ارتباط مردمی ، تولید چندرسانه ای و رتبه سوم انتشارات شد.

وی همچنین افزود: در عصر کنونی ارتباطات که جهان آخرین مراحل و معابر ورود به جامعه اطلاعاتی وشبکه های هوشمند مجازی را طی میکند و همراه و همپای آن ایران اسلامی نیز مسیر توسعه و پیشرفت رابا رویکردهای نوین و استفاده از فکر وابزار جدیدتجربه می کند دستیابی به رهیافت رشد ، بالندگی و تعالی وزارت جهادکشاورزی و سازمان های تابعه آن مرهون ارتباطات و روابط عمومی توانمند ، موثر و فعالی است که با کنشگری ، ایده پردازی و رویکردهای نوین و هوشمندانه ، دستاوردهای پرافتخاری را به ارمغان می آورد.

سرافرازی رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهادکشاورزی در ادامه این موفقیت رابه مجموعه جهادکشاورزی استان هرمزگان تبریک گفته و از تلاشهای ارزنده ، برنامه ریزی و مدیریت مطلوب آن مجموعه قدردانی کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: موفقیت های نظام ارتباطی و اطلاع رسانی بخش کشاورزی مرهون حمایت های رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان در خصوص حمایت ازروابط عمومی آن سازمان و تقویت آن در زیرساختهای منابع انسانی و منابع مالی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار