تابناک- سامانه اقدام و تحول برای ثبت نام طرفداران دکتر محسن رضایی و ارائه خدمات آماده شده است.
کد خبر: ۹۷۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳ 15 June 2021

رییس ستاد انتخاباتی محسن رضایی، با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم مشارکت پرشور مردم، هجمه همیشگی دشمن علیه انتخابات و پرداختن به مسائل اصلی مردم توسط نامزدها، به شرایط خاص کشور در بیماری کرونا و پرهیز از ایجاد تجمعات حضوری و سفر‌های استانی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اشاره نمود و از ابتکار عمل ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی به منظور حضور فعال مردم غیور ایران اسلامی در انتخابات خبر داد.

سید احمد موسوی در گفت‌وگو با تابناک پس از شرح کامل شرایط خاص این دوره از انتخابات به معرفی الگوی نوین این ستاد جهت ساماندهی حامیان پرداخت که در زمان فعالیت تبلیغاتی ستاد با بهره گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی کشور به طرح مواضع دکتر محسن رضایی در خصوص اقدامات اقتصادی کابینه ایشان، برنامه‌های مدون دولت اقدام و تحول به جهت توسعه همه جانبه استان‌ها و تحولات اجتماعی برنامه ریزی شده پرداخته است. از دیدگاه ایشان بهره برداری از سامانه اقدام و تحول به آدرس اینترنتی eghdamvatahavol.ir یکی از اقدامات ستاد در این الگو به شمار می‌آید که در مدت زمان قانونی تبلیغات کاندیدا با استقبال مردم شریف ایران مواجه شد. از قابلیت‌های خاص این سامانه، می توان به انتشار اخبار و رویداد‌های انتخاباتی با هدف به اشتراک گذاری ایده‌ها و مشارکت مستقیم و برقراری ارتباط دوسویه با حامیان و منتقدان برنامه‌های دکتر محسن رضایی، دریافت گزارش‌های مردمی از چگونگی شکل‌گیری این دولت و مشکلات مردم در کل کشور اشاره کرد.

مراجعه کنندگان در صورت پذیرش برنامه‌های دکتر محسن رضایی به عضویت مجازی حامیان درآمده و توسط سامانه مذکور برای ایشان کارت حامیان دکتر محسن رضایی صادر می گردد.

همچنین این سامانه نوین انتخاباتی به موجب فرمایش مقام معظم رهبری، در خصوص واگذاری فعالیت‌های انتخاباتی به جوانان، از داوطلبان شرکت در امر انتخابات جهت نظارت بر صحت اجرای انتخابات به عنوان نماینده کاندیدا در صندوق‌های رای ثبت نام کرده است.

وی در پایان افزود به یاری خداوند و با تکیه بر تجارب خود در سازمان‌های مردم نهاد همچون هلال احمر و برنامه‌های ارزشمند و عملیاتی دکتر محسن رضایی برای ایران عزیز و سربلند، تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور را حمایت مردم شریف ایران و تشکیل دولت اقدام و تحول به سکانداری دکتر محسن رضایی دانست.

دکتر موسوی در پایان اعلام نمود حامیان ثبت نام شده به لیست اعضای کابینه و مدیران ستادی و استانی در فرایندی شفاف رای خواهند داد و براساس رای میلیونی هواداران کابینه تعیین و معرفی خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار