تابناک-ابوالفضل اکبرپور ناظر گمرکات استان هرمزگان گفت: برخی افراد سود جو با سو قصد به معاون فنی مهمترین گمرک کشور  باعث مجروح شدن وی و بستری شدن این مدیر گمرکی در یکی از بیمارستانهای بندرعباس شدند.
کد خبر: ۹۷۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ 29 June 2021

به گزارش تابناک هرمزگان،ابوالفضل اکبرپور افزود:اجرای کامل مقررات و همچنین برخورد با  سودجویی های فراقانونی طی دو سال گذشته منجر به قطع رانتها و سو استفاده ذی نفعان خاص شده بود که ظاهرا این بار برای نیل به اهداف خود از برخورد فیزیکی و حمله مستقیم به مرزبانان اقتصادی استفاده شده است.
وی تصریح کرد:گمرک شهید رجایی در این راستا مکاتبات قانونی لازم را با مراجع قضایی و انتظامی از جمله دادستانی بندرعباس انجام داده و انتظار می رود هرچه سریع ضمن شفاف شدن کلیت ماجرا،  برخورد قاطع با مسببان این دست وقایع غیر انسانی انجام شود.
 وی ادامه داد: متاسفانه برخی افراد سود جو با سو قصد به معاون فنی مهمترین گمرک کشور  باعث مجروح شدن وی و بستری شدن این مدیر گمرکی در یکی از بیمارستانهای بندرعباس شدند، همچنین ساعاتی قبل عمل جراحی ایشان در اتاق عمل انجام شد.
اکبرپور بدون اشاره به چگونگی آنچه سوءقصد نامید و جزییات آن اضافه کرد:معاون فنی گمرک شهید رجایی ساعتی قبل مورد عمل جراحی قرارگرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار