تابناک-محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن موافقت با عملیاتی شدن درخواست‌های استاندار هرمزگان در خصوص اختصاص اعتبار ویژه برای مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، دستور تخصیص منابع صادر کرد.
کد خبر: ۹۷۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵ 12 July 2021

به گزارش تابناک هرمزگان-در پی مکاتبات دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان با دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای تخصیص اعتبار ویژه جهت مدیریت بیماری کرونا و همچنین تخصیص کامل اعتبارات برای طرح‌ها و برنامه‌های دارای اولویت در هرمزگان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، دستور عملیاتی شدن این درخواست‌ها را به مدیران بخش های مربوطه صادر کرد.

استاندار هرمزگان در مکاتبه ای در خصوص مدیریت بیماری کرونا، خواستار اختصاص هزار میلیارد ریال اعتبار جهت تامین فوری ملزومات و تجهیزات بیمارستانی از جمله دستگاه‌های سی تی اسکن، اکسیژن ساز، راه اندازی تخت های جدید آی سی یو، تامین دارو و مهیا سازی بیمارستان صحرایی برای مقابله با کرونا شد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این راستا دستور داد، با توجه به شرایط خاص شیوع کرونا در هرمزگان و با اولویت نسبت به تخصیص این اعتبارات، اقدام شود.

استاندار هرمزگان همچنین در مکاتبه دیگری خواستار مواردی همچون ابلاغ و تخصیص کامل اعتبارات پروژه‌های پیشنهادی استان از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن ملی، تخصیص صد در صدی اعتبارات ابلاغی توسعه سواحل مکران، افزایش سقف اعتبار و تخصیص کامل ردیف اعتبارات توسعه ابوموسی و ابلاغ و تخصیص پنج هزار میلیارد ریال اعتبار به منظور تکمیل پروژه‌های سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان هرمزگان شد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این خصوص به مدیران بخش های مربوطه دستور داد، با حداکثر مقدار تخصیص ممکن در این راستا اقدام شود.

هفته گذشته فریدون همتی با همراهی نماینده شرق استان، رییس سازمان مدیریت  برنامه ریزی استان و معاون عمرانی جهت پیگیری تخصیص بیشتر اعتبارات پروژه های عمرانی با محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و چانه زنی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار