تابناک-استاندار هرمزگان گفت: بیمارستان 531 تخت خوابی بندرعباس در وضعيت خوبی به لحاظ پيشرفت فیزیکی قرار دارد و تا مهر ماه سال جاری در فاز نخست، 220 تخت این بیمارستان قابل بهره برداری است.
کد خبر: ۹۷۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴ 13 July 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛دکتر فریدون همتی در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان که با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكى برگزار شد، با بیان اینکه اضافه شدن دو هزار تخت بیمارستانی جدید به ظرفيت درمانی استان طی چهار سال اخیر در هرمزگان آغاز شد، عنوان کرد: بخشی از این تخت ها به بهره برداری رسیده و بخشی دیگر در قالب بیمارستان های جدید در حال احداث است.

وی با اشاره به روند ساخت بيمارستان نیروی دریایی ارتش در بندرعباس، ادامه داد: با دستور رئيس ستاد کل نیروهای مسلح، عمليات ساختمانی این بیمارستان به سرعت تکمیل و با کمک وزارت بهداشت تجهیز خواهد شد و این بیمارستان به گونه ای طراحی شده که تا 220 تخت در آن قابل ایجاد است که به ظرفيت درمانی هرمزگان افزوده می شود.

استاندار هرمزگان افزود: بیمارستان 531 تخت خوابی بندرعباس نیز در وضعيت خوبی به لحاظ پيشرفت فیزیکی قرار دارد و تا مهر ماه سال جاری در فاز نخست، 220 تخت این بیمارستان قابل بهره برداری است و با پیگیری های صورت گرفته بالغ بر 180 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این بیمارستان، اختصاص یافته است.

همتی تصریح کرد: همچنین درخواست کرده ایم برای مدیریت بیماری کرونا، بیمارستان صحرایی در بندرعباس سریعا برپا شود.

وی با اشاره به قرار داشتن استان هرمزگان در پیک دوم شیوع بیماری کرونا، گفت: با همدلی و همراهی موجود در هرمزگان، تلاش و همکاری خوبی برای عبور از این وضعيت و همچنین انجام واکسیناسیون کرونا در هرمزگان در حال انجام است.

استاندار هرمزگان با تشکر و قدردانی از توجه ويژه دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكى در راستای مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، خاطرنشان کرد: کمک های وزارت بهداشت در تامین منابع مالی و کیت های تشخیص کرونا، تامین دارو و واکسن کرونا در هرمزگان، می تواند کمک کند که با مدیریت بیماری، شرایط مطلوبی در استان داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار