تابناک-تفاهم نامه همکاری میان استانداری هرمزگان و معاونت توسعه و فناوری رسانه سازمان صداوسیما، توسط دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان و رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صداوسیمای جمهورى اسلامی ایران، امضا و مبادله شد.
کد خبر: ۹۷۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ 14 July 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛دکتر فریدون همتی در نشست با رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صداوسیمای جمهورى اسلامی ایران با اشاره به اهمیت تولید و پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی با پرداختن به فرهنگ مناطق مختلف استان ها، عنوان کرد: تنوع فرهنگی، از زیبایی های کشورمان محسوب می شود و هرکدام از آنها یک فرهنگ قوی هستند که فرهنگ ملی ما ایرانیان برگرفته و متشکل از آن است.

وی ادامه داد: پرداختن و توجه به فرهنگ مناطق مختلف، قدرت دفاع فرهنگی کشور در برابر تهاجم فرهنگی بیگانگان را افزایش می دهد و سازمان صداوسیما از مجموعه های مهم و تاثير گذاری است که می تواند در این میدان نقش آفرينی کند.

استاندار هرمزگان با اشاره به لزوم تولید و رساندن محتوای رسانه ملی به مناطق مختلف جغرافیایی در کشور، افزود: با توجه به تغییر و تحول در دانش و تكنولوژی رسانه ای، نیاز است که صداوسیما هم دائما در انتقال صدا و تصویر و تولید و تهیه برنامه ها خود را به روز کند تا مردم به نحو مطلوب از رسانه ملی بهره مند شوند.

همتی تصریح کرد: در این راستا گفتگویی با ریاست محترم سازمان صداوسیما داشتیم که منجر به امضای تفاهم نامه ای میان استانداری هرمزگان و معاونت توسعه و فناوری رسانه سازمان صداوسیما شد.

وی گفت: طبق این تفاهم نامه پوشش رادیویی و تلویزیونی دیجیتال در 50 نقطه استان هرمزگان با راه اندازی فرستنده های جدید دیجیتال به ويژه در شهرستان بشاگرد و کوشا احمدی شهرستان حاجی آباد که دارای مناطق کوهستانی هستند، توسعه می یابد و زیرساخت های جدید فنی و تولید در صداوسیمای مرکز خلیج فارس ایجاد خواهد شد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: برای تحقق اهداف تعیین شده در این تفاهم نامه در مجموع 64 میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا می کند که پنجاه درصد آن از محل منابع استان و پنجاه درصد دیگر از منابع سازمان صداوسیما، تامین می شود.

رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صداوسیمای جمهورى اسلامی ایران نیز در این نشست با بیان اینکه توسعه رسانه ملی در هرمزگان دارای اهمیت بسیاری است، اظهار داشت: امضای این تفاهم نامه، موجب توسعه زیرساختی رسانه ملی در استان هرمزگان می شود.

وی با اشاره حرکت سازمان صداوسیما بر مبنای شعار عدالت رسانه ای، افزود: این تفاهم نامه به تسریع در مسیر توسعه رسانه ملی در هرمزگان کمک می کند تا همه مردم این استان به شکل مناسب از امکانات رسانه ای استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار