تابناک-استاندار هرمزگان ضمن بازدید از پروژه پارک آبی بندرعباس و مامور کردن معاونت عمرانی استانداری و اداره کل میراث فرهنگی برای رفع کمبود های این پروژه از بهره برداری آن تا 3 ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۷۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳ 17 July 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در حاشیه بازدید و بررسی آخرین وضعیت پروژه های شهری بندرعباس اظهارداشت: یکی از پروژه های مهم شهر بندرعباس احداث پارک آبی در این شهر است؛ این پارک 26 هزار متر مربع مساحت دارد و با زیربنای 18 هزار متر مربعی در حال احداث است.

 

وی افزود: پارک آبی بندرعباس در صورت احداث می تواند روزانه 3 هزار نفر را پذیرش کند
و حجم سرمایه گذاری کل پروژه 110 میلیارد تومان است که تا کنون بیش از 80 میلیارد تومان به عنوان سهم آورده سرمایه گذار و منابعی که از محل تسهیلات بانکی تزریق به پروژه تخصیص پیدا کرده هزینه شده است.

استاندار هرمزگان بیان کرد: پارک آبی بندرعباس شامل رودخانه آرام، رودخانه خروشان، دریاچه کودکان، سرسره با ارتفاع بین ۱۴ تا ۲۱ متر، کافی شاپ روباز و مسقف، غار نمک و پارکینگ به وسعت هشت هزار مترمربع است و در شرق شهر بندرعباس در حال احداث است.


وی اضافه کرد: طبق اعلام سرمایه گذار پروژه پارک آبی ظرف سه ماه دیگر این پروژه به بهره برداری خواهد رسید و برای تسریع در این روند لازم است معاونت عمرانی استانداری و اداره کل گردشگری استان نظارت های مستقیمی در این امر داشته باشند.

 

همتی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات پروژه تفریحی پارک آبی بندرعباس رمپ ورودی و خروجی و بحث تامین سوخت مجموعه بود که ماموریت های لازم به معاونت عمرانی و اداره کل میراث فرهنگی هرمزگان داده شده است که روند حل مشکلات نهایی مجموعه را پیگیری و آماده بهره برداری کنند.

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار