تابناک- در جلسه امروز ستاد ملی کرونا رئیس جمهور از روند افزایشی بیماران کرونا در استانهای جنوبی و هرمزگان ابراز نگرانی کرده و استاندار هرمزگان خواستار تعطیلی یک هفته ای هرمزگان شده است.
کد خبر: ۹۷۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵ 17 July 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز (شنبه 26 تیر) ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن تبریک در پیش بودن عید قربان گفت: ویروس کرونا در 17 ماه گذشته به‌شکل‌های مختلفی درآمده و اخیراً به‌صورت ویروس هندی ظاهر شده که از شرق وارد کشور شده است و به‌سمت عمق کشور می‌رود. متأسفانه برخی استان‌ها مانند کرمان، مازندران، هرمزگان، گلستان و سیستان و بلوچستان در زمینه بستری‌ها شرایط مناسبی ندارند و آمارشان رو به افزایش است؛ هم‌چنین تهران و برخی دیگر استان‌ها در مسیر خیز هستند.

فریدون همتی ستاندار هرمزگان نیز اظهارداشت: محدودیت ها و پروتکل‌ها در شرایط قرمز به دلیل رعایت نکردن صنوف اعمال می شود؛ورود و خروج خودروها نیز از فردا یکشنبه ۲۷ تیرماه از استان هرمزگان به درون شهرها و استان‌های مجاور ممنوع می شود.
وی افزود: همچنین در این راستا جریمه ۱۰ میلیون ریالی رفت و آمدهای درون شهری در ستاد استانی به تصویب رسید؛ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هرمزگان به کمتر از ۴۰ درصد رسیده است و باتوجه به این موضوع وضعیت بحرانی استان هم اکنون نیازمند کار فوق‌العاده است.

همتی خاطرنشان کرد: باتوجه به وضعیت قرمز اغلب مناطق استان، درخواست تعطیلی یک هفته ای کامل استان به ستاد ملی مقابله با کرونا داده شد که در صورت موافقت اطلاع رسانی می‌شود.

برچسب ها: فریدون همتی ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار