تابناک- سرپرست معاونت علمی، مهندسی فرهنگی ستاد امربه معروف و نهی از منکراستان هرمزگان از برگزاری مسابقه کشوری کتابخوانی خبرداد.
کد خبر: ۹۷۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹ 19 July 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛خانم محمدی سرپرست معاونت علمی، مهندسی فرهنگی ستاد امربه معروف و نهی از منکراستان هرمزگان در خصوص برگزاری مسابقه کتاب خوانی اظهار کرد:برگزاری مسابقه کتاب خود آموز امربه معروف و نهی از منکر با هدف ترویج و همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر در کشور به خصوص در استان هرمزگان با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان و همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی برگزارمی‌گردد.

وی بیان کرد: کتاب خودآموز امربه معروف ونهی از منکر شامل فصل‌های کلیات هر درس، پرسش‌های درسی، بیشتر بدانیم و خلاصه درس است و به بیان و شیوه‌های مفید هر درس می‌پردازد.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونا که عمده دوره‌های آموزشی بصورت مجازی در حال اجرا است، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان برگزاری این دوره‌های آموزشی را برای ادارات، دانشگاه‌ها در دستور کار قراردارد.

خانم محمدی ادامه داد: پوستر مسابقه نیز از طریق شبکه دولت برای ادارات استان جهت اطلاع رسانی و مشارکت حداکثری ارسال شده است.

سرپرست معاونت علمی، مهندسی فرهنگی تصریح کرد:علاقمندان جهت دریافت نسخه الکترونیک کتاب و شرکت در مسابقه می‌توانند به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir مراجعه نمایند.

گفتنی است به سی نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز نفیسی اهداء میگردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار