تابناک- رئیس سازمان پسماند شهرداری بندرعباس گفت: عملیات بزرگترین سلول بهداشتی و مهندسی پسماندهای شهر بندرعباس در سایت تل سیاه آغاز شده است.
کد خبر: ۹۸۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳ 24 July 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، پوریا دروار با اعلام این خبر افزود: لند فیل مهندسی از مهمترین و ضروری ترین پروژه های زیرساخت هر شهر است که با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست و دفن اصولی و بهداشتی پسماندها عملیات اجرایی این پروژه بزرگ آغاز شده است.
وی با اعلام اینکه سلول جدید دفن مهندسی و بهداشتی شهر بندرعباس با مساحت بیش از یک هکتار در سایت دفن تل سیاه در حال احداث است، یادآور شد: حجم این سلول بیش از ۴۵۰ هزار مترمکعب است.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه این پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید، خاطرنشان کرد: بعد از اتمام پروژه و طی ماه‌های آینده فعالیت این سلول آغاز خواهد شد.
دروار از آغاز مطالعات احداث کارخانه کمپوست در این سایت خبر داد و گفت: راه اندازی نیروگاه زباله سوز مکمل نیز در دست مطالعه است که پس از تکمیل مطالعات، فعالیت اجرایی آن آغاز خواهد شد.
شایان ذکر است، پسماندهای شهر بندرعباس طی سال‌های گذشته در سایت تل سیاه دفن می شد که سلول‌های قبلی گنجایش دفن بیشتر پسماندها را ندارد و به همین دلیل کار مطالعه و احداث بزرگترین سلول بهداشتی بندرعباس در حال انجام است.

برچسب ها: پوریا دروار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار