تابناک-با توجه به ترکیب اعضا شورای ششم شهر میناب، اجماع برای تغییر شهردار به دور از تصور است و به نظر می‌رسد شوآف های انتخاباتی برای اعضا شورای پنجم ناجی شهردار شد.
کد خبر: ۹۸۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶ 25 July 2021

به گزارش تابناک از میناب، اعضای شورای پنجم شهر میناب با محوریت شهرداری که شوآف های تبلیغاتی آنان را انجام می‌داد تمام سعی و تلاش خود را کردند تا دوباره در شورا باقی بمانند و سایر گزینه های مطرح شانسی برای رای آوردن نداشته باشند.

حال که تلاش آنان به ثمر رسیده و علیرغم اینکه در متن مردم حضور نداشتند، مصطفی اسدی، ندا جهانگیری، روح الله بهادری و جابر پریتقی نژاد از اعضا شورای پنجم به دور بعدی شورا راه یافتند به نظر می‌رسد اجماعی برای تغیر سلطانی شهردار میناب تشکیل نخواهد شد.
عبدالله جمادی پور نیز یکی دیگر از افراد راه یافته به شورای ششم است که شواهد حاکی از هم نظر و عقیده بودن او با چهار عضو نامبرده است.

در مقابل آنان غلام کمالی و سید موسی هاشمی نسب دو منتخبی اند که خواهان تغیر هستند اما نمی‌توان امیدوار بود که باقی اعضا را با خود همراه کنند.

غلام کمالی که در انتخابات اکثریت آرا را به خود اختصاص داده و مصطفی اسدی که در طول شورای پنجم ریاست آن را عهده دار بوده، دو گزینه اصلی برای ریاست شورای ششم شهر میناب خواهند بود.

برچسب ها: میناب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار