رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد:
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: نمایشنامه حلیمه به نویسندگی پژمان شاهوردی از بروجرد در مجموعه کشوری نمایشنامه نخل سرخ به چاپ رسید.
کد خبر: ۹۸۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ 26 July 2021

به گزارش تابناک لرستان، نادر ارجمندی روز دوشنبه در گفت و گو با اهالی رسانه افزود: آیین رونمایی ازمجموعه نمایشنامه نخل سرخ با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مجتبی حسینی معاون امور هنری، قادر آشنا رییس مرکز هنرهای نمایشی ایران، سعید اسدی مدیر پژوهش و انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی و جمعی از نمایشنامه‌ نویسان در سالن جلسات وزارت ارشاد برگزار شد.

وی اظهار داشت: مجموعه نمایشنامه نخل سرخ شامل ۱۱ نمایشنامه از هنرمندان سراسرکشور است، که از بین حدود ۱۰۰ نمایشنامه ارسالی انتخاب شده اند، و از این ۱۱ اثر نمایشنامه‌هایی از شهرستان‌های بروجرد، فلاورجان اصفهان، زاهدان وجود دارد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد بیان کرد: در این برنامه پژمان شاهوردی، لیلا بیگوند، مجید دیندار و مجید محبی ازنمایشنامه‌نویسان مجموعه نخل سرخ که در این آیین حاضر بودند.

 ارجمندی افزود: لازم به ذکر است در این مجموعه نمایشنامه حلیمه به نویسندگی پژمان شاهوردی چاپ شده، که به زندگی مردم خرمشهر در دوران جنگ می پردازد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار