تابناک-رئیس کل دادگستری هرمزگان از راه اندازی دو سامانه پاسخگویی به سوالات حقوقی مردم و دریافت انتقادات و پیشنهادات در دستگاه قضایی این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴ 27 July 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از راه اندازی سامانه پاسخگویی به سوالات حقوقی مردم و سامانه پیامکی دریافت انتقادات و پیشنهادات در دستگاه قضایی استان خبر داد.

علی صالحی با اشاره به تٱکیدات ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر لزوم دسترسی آسان و ارزان مردم به مشاوره های حقوقی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت استنباط صحیح از قوانین و مقررات توسط مراجعین دستگاه قضایی، راه اندازی مراکز مشاوره حقوقی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی در ادامه افزود: در همین راستا و به منظور تحقق مطالبه بحق ریاست محترم قوه قضاییه، سامانه پاسخگویی به سوالات حقوقی در دادگستری استان هرمزگان راه اندازی شده است و مردم می توانند همه روزه از ساعت ۱۸ الی ۲۱ با شماره گیری کد ۰۷۶۳۲۰۶ با کارشناسان این حوزه تماس‌ گرفته و به صورت رایگان از خدمات مشاوره ای برخوردار شوند.

صالحی در ادامه بر نقش مهم نظارت های مردمی در اجرایی نمودن مأموریت ها و اهداف تعیین شده در سند تحول قضایی تأکید کرد و گفت: سامانه پیامکی با سرشماره ۳۰۰۰۸۶۳۲۰۶ نیز جهت دریافت انتقادات، پیشنهادات و انعکاس مشکلات با هدف استفاده از ظرفیت های مردمی برای نظارت بر عملکرد بخش های مختلف دستگاه قضایی، ایجاد و راه اندازی شده است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان هرمزگان همچنین تأکید کرد: پیام های ارسالی به این سامانه به صورت مستمر مورد رصد و ارزیابی قرار می گیرند و ضمن صدور دستورات مقتضی در خصوص هر مورد، موضوعات مطرح شده تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می شوند.

انتهای پیام /9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار