تابناک- حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا حاجبی رسما به عنوان امام جمعه جدید شهرستان قشم معرفی شد.
کد خبر: ۹۸۱۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹ 27 July 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از قشم؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، صبح امروز برای شرکت در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه قشم عازم این جزیره شد.

وی در بدو ورود به قشم مورد استقبال مردم، خانواده های شهدا، علما و روحانیون شیعه و سنی و مسئولان شهرستان و منطقه آزاد قشم قرار گرفت.

برنامه بعدی نماینده ولی فقیه در هرمزگان حضور در گلزار شهدای گمنام جزیره قشم بود که در این برنامه عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای گمنام انجام شدهو با آرمان های امام و شهدا تجدید بیعت شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده سپس در مصلای قشم و مراسم معارفه حجت الاسلام علامرضا حاجبی، به عنوان امام جمعه جدید قشم حضور پیدا کرد.

آیین معارفه امام جمعه جدید شهرستان قشم با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و هیأت همراه، خانواده‌های معظم شهدا، جمعی از علما و روحانیون شیعه و اهل سنت، مسوولان و اعضای ستاد نمازجمعه این شهرستان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آغاز شد.

 به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، حضور عموم مردم در این مراسم مقدور نیست و از این بابت از تمامی مردم مومن و خداجویی که مشتاق حضور در این آیین بوده اما بواسطه مدیریت شرایط کرونایی توفیق حضور آنان میسر نشد پوزش می‌طلبیم.

 طی این آیین حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا حاجبی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان قشم معرفی شد.

پیش از این حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر میثم تارم قریب به ۳ سال امامت جمعه این شهرستان را بر عهده داشت که پس از آن به عنوان امام جمعه شهرستان جیرفت منصوب و معارفه شد.

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار