تابناک- مدیر عامل مؤسسه سفیر مهربانی گفت: ما با خدا معامله کردیم و در مسیری که پا گذاشتیم پشیمان نیستیم و همچنان به مسیرمان ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۹۸۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷ 30 July 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، با شیوع ویروس کرونا خیلی از کسب و کارهای کوچک از رونق افتادند و مؤسساتی همچون موسسه خیریه و گروه جهادی سفیر مهربانی استان هرمزگان، فعالیت های بسیار مفید و مثبتی در جهت کمک به هم نوع و افراد بی بضاعت انجام دادند.
 از کارهای انجام شده توسط این مؤسسه خیریه می توان به ارائه خدمات به کودکان کار و خیابانی و زنان سرپرست خانواده و یا بدسرپرست اشاره کرد. یکی دیگر از کارهای مهم این مؤسسه خیریه شناسایی خانواده های نیازمند و تهیه بلیط سفرهای زیارتی آنها بوده است.
خدمات رسانی در سیل های شرق هرمزگان "شهرستان های، جاسک، بشاگرد، سیریک، زاج و داربست" و همچنین تهیه بسته های معیشتی و توزیع بین خانواده های نیازمند از دیگر فعالیت های موسسه خیریه و گروه جهادی سفیر مهربانی است. 
از دیگر فعالیت های گروه جهادی سفیر مهربانی می توان به اعزام گروه جهادی در ایام کرونا به بیمارستان های استان هرمزگان برای کمک رسانی به بیماران کووید19 اشاره کرد.
مدیر عامل مؤسسه سفیر مهربانی که تمایلی به فاش شدن نامش نداشت، اظهار کرد: در شرایط کنونی جامعه، دولت‌ به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای فزاینده کشور باشد و موسسات خیریه در این بین به مثابه بازویی توانا برای دولت، یار غمخواری برای اقشار آسیب‌پذیر به حساب می‌آیند.
مدیر عامل موسسه سفیر مهربانی ادامه داد: در چهار سال گذشته با وجود محدودیت منابع و امکانات، اهداف و وظایف اجتماعی متعددی را در هرمزگان پذیرفتیم و قصد خدمت‌رسانی بدون مزد و منت به مردم را داریم.

وی افزود: نقشه راه و چشم انداز موسسه خیریه و گروه جهادی سفیر مهربانی ترسیم شده تا در آینده افراد بیشتری را زیر چتر حمایتی قرار دهیم.
 
مدیر عامل مؤسسه سفیر مهربانی در پایان یادآور شد: ما با خدا معامله کردیم و در مسیری که پا گذاشتیم پشیمان نیستیم و همچنان به مسیرمان ادامه خواهیم داد.

برچسب ها: گروه جهادی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار