تابناک-سال ها است كه مشكلات اهدای زمين های مسكونی توسط شهرداری ميناب برای كارمندان خود نارضایتی هایی ایجاد کرده است و این مشکلات هنوز هم رفع نشده است.
کد خبر: ۹۸۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹ 31 July 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ كارمندان شهرداري مخصوصا رده هاي پايين كه سمتي ندارند و فقط يك كارمند محسوب ميشوند، عمده اوقات مورد ظلم قرار ميگيرند و گاها حق و حقوق ماهيانه آنها تا چندين ماه پرداخت نميشود.چند سال پيش شهرداري ميناب ٣٠ هكتار زمين مسكوني را به تعدادي از كارمندان خود اعطا ميكند ، كه البته در شهر هاي ديگر هم شهرداران اهدا نموده و افراد در حال ساخت و ساز هستند.

پرسنل خدوم و زحمت كش شهرداري ميناب قريب به ٢٣ سال در اين مجموعه فعاليت كردند؛ زمين هايي كه اصطلاحاً به اين افراد واگذار شده ، زمين هايي بوده كه وزارت راه و شهر سازي وقت دريافت نمودند


پس از دريافت زمين ها ، شهرداري ميناب بين كارمندان خود تقسيم مي كند و به آنان واگذار ميكند، اما مشكلي كه هم اكنون براي كارمندان شهرداري ميناب بوجود آمده است اين است كه اجازه ساخت و ساز و حق تملك بر آن را ندارند.


حال آنكه خيلي از آنها با خرج هاي بسيار زياد پروانه ساخت گرفته باشند، باز هم اجازه ساخت ندارند.


در گفت و گو خبرنگار تابناک با يكي از اين كارمندان بيان شد: كارمند شهرداري میگوید، خيلي از افرادي كه اين زمين ها به آنان تعلق گرفته وضعيت مالي خوبي ندارند و شايد ٣،٤ ماه يك بار هم از شهرداري حقوق نگيرند.

وي افزود: يكي از همكارانم تمام دار و ندار و حتي طلا هاي همسرش را فروخته تا بتواند پروانه ساخت دريافت كند و شروع به ساخت و ساز خانه كند كه متاسفانه مسئولين اجازه نمي دهند.


كارمند شهرداري ميناب گفت: تعدادي از همكارانم كه اين زمين ها شامل آنها مي شد از دنيا رفتند و آرزوي خانه دار شدن را به گور بردند.


وي بيان داشت: به هر جايي كه بگوييد نامه زديم و درخواست كرديم و مدارك آن نيز موجود است اما جوابي به ما ندادند.


اين كارمند طي صحبت هاي خود از مسئوليني كه كاري از دست شان بر مي آيد درخواست كرد كه وارد اين موضوع شوند تا بلكه مشكل كهنه شان رفع و رجوع شود.


اميد است با همت مسئولين مربوطه شهرداري ، سازمان راه و شهرسازي و مدعي العموم نيز اين مشكل حل شود.


انتهاي پيام/

برچسب ها: میناب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار