تابناک-رییس هییت کنک فو استان از افتخارآفرینی تیم کونگ فو توآ مرکز استان به نمایندگی از استان هرمزگان در مسابقات جهانی ترکیه خبرداد.
کد خبر: ۹۸۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶ 31 July 2021

به گزارش تابناک هرمزگان- مسلم عاشوری در این باره گفت: از مرکز استان به نمایندگی از استان هرمزگان تیم چهار نفره کونگ فو توآ به سرپرستی سپهر جعفری و مربیگری استاد چنگیز باقری در المپیاد مجازی جهانی هنرهای رزمی کونگ فو توآ در ترکیه با حضور ۱۰ کشور شرکت نموده و افتخار آفریدند.

وی در ادامه افزود: این المپیاد مجازی از سوی فدراسيون هنرهای رزمی جهانی کونگ فو توآ در بلغارستان به صورت مجازی در تركيه برگزار شد که در پایان تیم چهار نفره کونگ فو توآ مرکز استان که به نمایندگی از استان هرمزگان شرکت کرده بود و دکتر حمید قاسمی نایب رئیس سبک توآ در استان و مهندس منصور جعفری دبير شورای راهبردی کونگ فو توآ كشور و بازرس سبک در این المپیاد حضور و همکاری لازم را داشتند در پایان در رده سنی نوجوانان سعيده محمدی موفق شد مقام دوم جهان را کسب کند ، ابوالفضل مهدی پور عنوان سومی جهان در اجرای تكنيک های آنا توآ را کسب نمود و در رده سنی نونهالان به صورت تيمی در اجرای تكنيک های دفاع شخصی آقايان كسری خسروی مقام دوم جهان و مهدی مهدی پور عنوان سوم جهان را بدست آوردند و باعث افتخار کشور ، استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس شدند.

 مسلم عاشوری در پایان گفت: استاد چنگيز باقری به عنوان ۵ مربی برتر و نمونه جهان از استان هرمزگان در رشته کونگ فو توآ انتخاب و سعيده محمدی نیز به عنوان بهترين همراه توآ معرفی شد.

 رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان بندرعباس در پایان از زحمات استاد چنگیز باقری ، مهندس منصور جعفری ، سپهر جعفری و دكتر حميد قاسمی تشکر و قدردانی نمود.

برچسب ها: کونگ فو ، تركيه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار