تابناک-عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: در آینده نزدیک با دعوت از کمیسیون اصل نود مجلس برای سفر به غرب هرمزگان، بررسی تخلفات، کم کاری ها و خسارت های وارد شده در طرح انتقال نفت از گوره به جاسک را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.
کد خبر: ۹۸۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳ 01 August 2021

به گزارش تابناک هرمزگان ؛ نصرالله پژمانفر نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با همراهی مهندس احمد جباری از خط لوله انتقال نفت گوره - جاسک در حوزه شهرستان بستک بازدید به عمل آوردند.

نصرالله پژمانفر در این بازدید با اشاره به نواقص موجود و بهره برداری و افتتاح پیش از موعد خط، از وضعیت موجود، احتمال تخلف و عجله در اجرا انتقاد کرد و گفت: در اجرای این پروژه توجه به اجرای صحیح و اصولی به منظور افزایش سطح کیفیت و طول عمر خط لوله انتقال‌ به جهت اینکه بتواند مدت بیشتری اقتصاد کشور را کمک کند امری لازم و ضروری می بود.

مهندس احمد جباری نیز با تشکر از دقت نظر کمیسیون اصل نود مجلس در بررسی این پروژه به پروژه راه خور جناح اشاره کرد و گفت: مدتهاست قسمت میانی این مسیر توسط شرکت توسعه نفت و گاز کیش به جهت لوله گذاری خط انتقال گاز تخریب گردیده است و علی رغم پیگیری های متعدد از وزارت نفت خسارت وارده جبران نگردیده است.

نماینده غرب هرمزگان افزود: در آینده نزدیک با دعوت از کمیسیون اصل نود مجلس برای سفر به غرب هرمزگان، بررسی تخلفات، کم کاری ها و خسارت های وارد شده در این مسیر را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار