تابناک-رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مبلغ 17 میلیارد ريال به صورت کمک بلاعوض و همچنین مبلغ دیگری به عنوان تسهیلات در راستای بهسازی و تعمیر ناوگان اتوبوسرانی به این سازمان اعطا کرده است.
کد خبر: ۹۸۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹ 02 August 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، حسین اخلاقی با اشاره به اینکه این سازمان ۱۷ میلیارد ریال کمک بلاعوض در دو بخش از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دریافت کرده است، اظهار کرد: به منظور رفع دغدغه شهروندان برای ترددهای روزانه خود به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی، کار بهسازی ۶۳ دستگاه اتوبوس صورت گرفته و آماده خدمات به شهروندان در کلیه مناطق شهر بندرعباس شده است.
وی افزود: اتوبوس‌هایی که تاکنون بهسازی شده شامل ۴۱ دستگاه اتوبوس پارسین و ۲۲ دستگاه اتوبوس آرین است که در مسیرهای محدوده آبشورک و چهچکور و از سمت غرب نیز تا شهرک پیامبر اعظم، با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی آماده خدمات رسانی به شهروندان شده است.
این مقام مسئول بیان کرد: هزینه بهسازی این اتوبوس‌ها بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال است که بخش عمده آن شامل هزینه قطعات مصرفی از جمله شیشه، لنت، تسمه، انواع سنسورها، آینه باطری و ..‌‌. است.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری با تشریح کلیات این اقدام، اعلام کرد: با رفع مشکلات این ۶۳ دستگاه اتوبوس، امید است بخشی از دغدغه شهروندان جهت انجام ترددهای روزانه و ضروری برطرف شده و خدمت رسانی در بخش اتوبوسرانی بهبود یابد.
اخلاقی در ادامه نیز با بیان اینکه علاوه بر بهسازی این اتوبوس‌ها، تعدادی اتوبوس دیگر نیز نیازمند تعمیر اساسی است، تصریح کرد: برای ورود این اتوبوس‌ها که هزینه هر دستگاه حدود دو میلیارد ريال برآورد شده نیز، پیگیری‌های لازم صورت گرفته است.
وی در انتها نیز ضمن قدردانی از همراهی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در کمک به بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بندرعباس، عنوان کرد: به منظور تعمیر اساسی این اتوبوس‌ها، منتظر اعطای تسهیلات لازم از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار