تابناک-مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه نظری و هنرستانهای استان با حضور شش هزار و 330 دانش آموز در روز 15 مرداد ماه 1400 برگزار می شود.
کد خبر: ۹۸۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ 02 August 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، ایرج بیت اللهی در جلسه هماهنگی برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه استان گفت: آزمون ورودی به پایه دهم مدارس نمونه رشته نظری و هنرستان های استان در تاریخ 15 مرداد ماه 1400 برگزار می گردد.
وی افزود: در این آزمون بیش از دو هزار و 985 دانش آموز پسر و سه هزار و 345 دانش آموز دختر از 20 منطقه آموزشی استان هرمزگان شرکت دارند.
به گفته بیت اللهی این آزمون رأس ساعت 8 صبح روز جمعه 15 مرداد ماه در 34 حوزه برادران و 34 حوزه خواهران ( جمعا 68 حوزه امتحانی) در استان برگزار خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: ناحیه یک، میناب و رودان بیشترین آمار شرکت کننده در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه را دارند که در مجموع حدود 985 پسر و حدود 870 دختر با کسب بالاترین امتیاز، مجوز ورود به مدارس نمونه را کسب می کنند.
بیت اللهی خاطر نشان ساخت: تمهیدات لازم جهت برگزاری در شرایط کاملا بهداشتی و با رعایت پروتکل های بهداشتی اندیشیده شده است و آزمون در حوزه های امتحانی با رعایت فاصله گذاری، گند زدائی، دارا بودن اتاق ایزوله، اتاق قرنطینه، تهویه مناسب و اجباری بودن استفاده از ماسک، برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار