فرمانده قرارگاه مدينه منوره نیروی زمینی سپاه گفت:35 پزشک از سوی نیروی زمینی سپاه به هرمزگان اعزام شدند
کد خبر: ۹۸۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ 14 August 2021

 سردار محمد ماراني فرمانده قرارگاه مدينه منوره ضمن تسليت ايام ماه محرم الحرام در گفت و گو با خبرنگار تابناك اظهار داشت: با توجه به شيوع ويروس كرونا و روند افزايشي آمار بستري و مرگ و مير در استان هرمزگان و همچنين درخواست هاي مسئولان حوزه سلامت ،ما وارد عمل شديم و ماموريت خود را آغاز كرديم.


وي با تاكيد بر اينكه كمبود پزشك و پرستار در رأس خواسته هاي مسئولين حيطه سلامت بود افزود: ٣٥ نفر از طرف قرارگاه مدينه منوره استان هرمزگان اعم از پزشك ، پرستار و بهيار به سوي مراكز درماني استان اعزام شدند.


سردار محمد ماراني ابزار داشت: تا جايي كه در توان قرارگاه مدينه منوره استان هرمزگان باشد ما به كمك كادر درمان و سلامت خواهيم شتافت اما مردم فهيم و شريف استان هرمزگان نيز بايد همكاري هاي لازم را انجام بدهند و پروتكل هاي بهداشتي را رعايت كنند.

 فرمانده قرارگاه مدينه منوره عنوان كرد: ظرفيت ما در حدي است كه ميتوانستيم به صورت خود جوش بيمارستان هاي صحرايي احداث كنيم اما با توجه به اينكه هنوز ظرفيت ها به مرز تكميلي نرسيده بود و مسئولين استان بيمارستان هاي صحرائي ايجاد كرده بودند فعلا از احداث بيمارستان صحرائي جلوگيري كرديم و به نحو ديگري كادر درمان را ياري نموديم.

 

سردار محمد ماراني تصريح كرد:در صورت نياز دوباره و ضروري بيمارستان هاي استان نيروي سلامت اعزام خواهيم كرد و همچنين در صورت نياز بيمارستان هاي صحرائي نيز ايجاد خواهيم نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار