تابناک- نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از جذب ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت بهسازی مسیر فرامرزان ( کمشک به جناح ) و مسیر لمزان - دژگان به خمیر خبرداد.
کد خبر: ۹۹۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ 08 September 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛ مهندس احمد جباری از تلاش و پیگیری های خود جهت الحاق مسیرهای مواصلاتی فرامرزان - کمشک به جناح و لمزان - دژگان به خمیر در ردیف بودجه ای ۱۳۰۳۰۱۶۲۲۰ تحت عنوان تبدیل محور لار - لامرد به راه اصلی خبر داد.

دبیر کمیسیون عمران مجلس افزود: ردیف بودجه ای فوق برای محور لار-لامرد از سنوات قبل وجود داشت که بنده با استفاده از ظرفیت خاص در کمیسیون عمران، بهسازی مسیر فرامرزان - کمشک به جناح و مسیر لمزان - دژگان به خمیر را به آن اضافه کردم.

وی اضافه کرد که ردیف بودجه ای فوق هم اکنون به صورت «بهسازی مسیر لار -لامرد - جناح - بندرخمیر » میباشد که اصلاح مسیرهای فوق همواره دغدغه مردم شریف غرب هرمزگان بوده است.

مهندس جباری با اشاره به جذب ۲۵۰ میلیارد ریال منابع ملی برای بهسازی دو مسیر نامبرده در حوزه انتخابیه خاطرنشان کرد که ۱۵۰ میلیارد ریال برای اصلاح مسیر فرامرزان - کمشک تا جناح و ۱۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح مسیر لمزان - دژگان به خمیر است.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک، کیش و پارسیان در مجلس شورای اسلامی افزود: مناقصه‌ پروژه‌ های فوق اخذ و به استان هرمزگان ابلاغ شده است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس اطمینان خاطر داد که با استفاده از بودجه‌ی جذب شده به زودی عملیات اجرایی، تعریض و حذف نقاط حادثه خیر و پرحادثه مسیرهای فرامرزان - کمشک به جناح و مسیر لمزان - دژگان به خمیر آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار