تابناک-مراسم افتتاح 224 واحد مسكونی با حضور معاون سياسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰ 08 September 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان عصر امروز همزمان با پنجمین روز از هفته تعاون، با حضور دکتر علی رئوفی معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان،دكتر هادی ابراهيمی مديركل تعاون،كار و رفاه اجتماعی هرمزگان و عزیزاله کناری زاده فرماندار بندرعباس 224 واحد مسکونی مسکن مهر در بندرعباس افتتاح و تحویل خانواده ها و صاحبان شد.

 

هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در حاشیه افتتاح این پروژه اظهار داشت: در پنجمين روز از هفته تعاون مجموعه 224 واحدی تعاونی مسكن مهر به بهره برداری رسید كه دارای هشت بلوک و هفت طبقه است.


وی افزود: اين سازه به صورت تمام صنعتی و تمام بتنی ساخته شده است كه تنها مجتمع ساختمانی در استان هرمزگان است كه با این مکانیزم به بهره برداری رسیده است .


ابراهيمی بیان كرد: در اين مجموعه مسكونی فضای بازی نیز برای كودكان تعبیه شده است و همچنین همه واحدها از پارکینگ برخوردار هستند.

 

مديركل تعاون،كار و رفاه اجتماعی هرمزگان تصریح كرد: این مجتمع مسکن مهر توسط شرکت تعاونی مسكن چهار راه فلسطين تا شيلات بندرعباس ساخته شده است و خوشبختانه اسناد مالکیت واحد های این مجتمع نیز تحویل مالکین شده است.


وی خاطرنشان کرد: با افتتاح این مجتمع مسکونی که جزو مجتمع های مسکن مهر بود بخش کوچکی از مجتمع های مسکن مهر باقی می ماند که دارای مشکل قضایی هستند و جهت اتمام آن ها نیز اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار