معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: آموزش عمومی شنا و نجات غریق برای کاهش سوانح و حوادث در مناطق ساحلی و دریایی هرمزگان در دستور کار دستگاه های اجرایی ذیربط قرار گیرد.
کد خبر: ۹۹۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳ 09 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ کاهش علی رئوفی در جلسه ستاد ساماندهی سواحل استان با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران، با اشاره به اهمیت آموزش عمومی مردم در چگونگی استفاده ایمن از سواحل و مناطق مستعد شنا، عنوان کرد: برای کاهش سوانح در مناطق ساحلی و مناطق مستعد شنا نظیر رودخانه ها، موضوع مهم آموزش عمومی شنا و نجات غریق در دستور کار دستگاه های اجرایی ذیربط قرار گیرد.

 

 

 

 

 

وی افزود: حوادث و سوانح در مناطق ساحلی و حادثه خیز هرمزگان نسبت به میانگین کشوری بالاست و ضروری است تدابیر لازم برای کاهش حوادث نظیر غرق شدگی در دستور کار دستگاه های اجرایی ذیربط قرار گیرد.

 

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: هشدارهای لازم در مناطق ساحلی، رودخانه ها، برکه ها و استخرها که احتمال غرق شدگی بالاست داده شود تا افراد با احتیاط بیشتر و لازم اقدام به شنا کنند.

 

 

 

رئوفی گفت: هرمزگان قریب به دو هزار کیلومتر از نوار ساحلی برخوردار است که این مهم ضرورت آگاهی بخشی مردم در چگونگی استفاده از مناطق ساحلی برای شنا را جهت کاهش مخاطرات احتمالی دو چندان کرده است.

 

 

 

وی افزود: رسانه های جمعی از جمله صداوسیما، خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی، بنر و بروشور ظرفیت های خوبی است که می توان با بهره گیری از آنها آموزش همگانی را در چگونگی استفاده از سواحل در دستور کار قرار داد.

 

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر نصب تابلوهای راهنما در مناطق ساحلی ایمن، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی ذیربط تابلوهای راهنمایی را در مناطق ساحلی ایمن برای شنای بدون دغدغه مردم نصب کنند.

 

 

 

رئوفی افزود: هشدارهای هواشناسی در خصوص رخدادهای جوی در کاهش تلفات و خسارات در مناطق ساحلی و دریایی بسیار موثر است و ضروری است بیش از پیش به این هشدارها توجه شود.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار