از ابتدای سال تاکنون؛
تابناک-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: در پنج ماه نخست امسال232فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی 66هزار میلیارد ریال سرمایه‎گذاری در این استان صادر شد.
کد خبر: ۹۹۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴ 09 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ خلیل قاسمی اعلام کرد: پیش بینی می‎شود با تحقق این میزان سرمایه‌‎گذاری 66 هزارمیلیارد ریال زمینه اشتغالزایی برای 636 نفر در بخش‌های گوناگون مانند صنایع فلزی، غیر فلزی و معدنی در استان هرمزگان ایجاد شود.

وی بیان کرد: در پنج ماه امسال صدور جواز تاسیس‌های صنعتی از نظر پیش بینی سرمایه گذاری 64 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

قاسمی ادامه داد: در مدت یاد شده 43 فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه گذاری 74هزارو 220 میلیارد ریال و اشتغالزایی چهارهزارو 120 نفر در زمینه‌های مختلف صنعتی در این استان صادر شده است.

وی با اشاره به مهم‌ترین سیاست‌ها و برنامه‌های این سازمان در سال جاری، نهضت ساخت داخل را با محوریت خوداتکایی در تولید برخی کالاهای حساس، امری ضروری دانست و افزود: از این رو یکی از راهبردهای اساسی برای تحقق بیشتر شعار سال است که اقدامات خوبی در این زمینه در کشور و استان هرمزگان در دست اجرا است.

قاسمی افزود: بازسازی و نوسازی واحدهای صنعتی راکد، پرداخت تسهیلات برای رونق تولید و بازسازی و نوسازی بنگاه‌های تولیدی، تشکیل جلسات مستمر کارگروه تسهیل و برطرف کردن موانع تولید برای تسریع و گره گشایی حل مشکلات واحدهای صنعتی از دیگر اقدام‌هایی است که در حمایت و پشیبانی و رونق بیشتر صنایع انجام گرفته است.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار