تابناک-هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با دو دستور کار پیرامون پروژه مهر و بازگشایی مدارس و همچنین تصمیم گیری در خصوص تیم داری شهرداری بندرعباس با حضور روسای نواحی یک و دو آموزش پرورش و سرپرست شهرداری بندرعباس برگزار شد .
کد خبر: ۹۹۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ 09 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،اعضای شورای شهر بندرعباس در این جلسه با اشاره به دستور کار اول به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در رابطه با پیرامون پروژه مهر و بازگشایی مدارس پرداختند و سپس رؤسای نواحی یک و دو نیز از جمله مشکلات مدارس را هرس درختان ، فضای سبز ، سرویس مدارس به خصوص شهرک پیامبر اعظم و کنده کاری های جلوی مدارس بیان کردند. 

 

فاطمه جراره، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این جلسه با بیان اینکه شورای شهر در کنار آموزش و پرورش به دنبال رفع مشکلات برای بازگشایی مدارس می باشد ، اظهار داشت : هزینه در آموزش و پرورش یک سرمایه گذاری محسوب می شود و نگاه شهرداری و شورای شهر قطعا این است که به آموزش و پرورش کمک داشته باشیم .

 

جراره گفت : باتوجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم، می بایست با همکاری و همراهی شهرداری و شورای شهر با آموزش و پرورش شاهد توسعه محوطه سازی فضای سبز مدارس ، هرس درختان ، شاداب کردن محیط مدرسه و ساماندهی سرویس مدارس باشیم .

 

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه تصریح کرد : با توجه به کمبود مدارس در شهرک پیامبر اعظم و با توجه به اینکه بخش عظیمی از جمعیت دانش آموزی در این شهرک مستقر می باشند و اکثر دانش آموزان در مدارس مرکز شهر مشغول به تحصیل هستند ، لذا شهرداری باید تدابیری در بحث حمل و نقل مدارس اتخاذ نماید تا دغدغه ی خانواده ها و دانش آموزان کاهش یابد .

 

جراره گفت: رفع مشکلات مدارس و آموزش و پرورش با یک عزم جدی و همراهی و همدلی مسئولین برطرف می شود ، لذا شهرداری و شورای شهر آمادگی کامل دارند تا در این زمینه یاری گر مجموعه ی آموزش و پرورش باشند .

 

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستور کار دوم جلسه(تیم داری شهرداری بندرعباس)خاطر نشان کرد: فراهم کردن شرایط برای گسترش ورزش همگانی از مسئولیت های شهرداری است، وظیفه و مسولیت اجتماعی شهرداری فراهم نمودن شرایط مناسب برای گسترش ورزش همگانی و ورزش های پایه برای ایجاد شور و نشاط و سلامتی شهروندان است.

 

جراره در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه تیم های ورزشی شهرداری بندرعباس سرمایه اجتماعی شهرداری هستند، خاطرنشان کرد: با ایجاد شرکت صنایع پشتیبان هرمزگان این انگیزه به وجود آمده تا ورزش استان با قدرت بیشتری وارد میدان شود.

 

رئیس شورای شهر بندرعباس با اشاره به اینکه با حمایت استاندار هرمزگان، امیدواریم در فصل جاری شاهد تحول در تیمداری حرفه ای ورزش هرمزگان باشیم ، تصریح کرد: باید ساز و کار درستی از سوی شهرداری بندرعباس برای باشگاه داری و تیمداری نیز انجام شود.

 

در ادامه ی جلسه تصمیم گیری درباره ی تیم داری شهرداری بندرعباس که دستور کار دوم بود به بحث و بررسی گذاشته شد و پس از ارائه ی دیدگاه ها و نظرات اعضای شورا در این زمینه مقرر شد تیم داری رشته های فوتبال ساحلی آقایان-بانوان و فوتبال بزرگسالان به مدت یک فصل به شهرداری بندرعباس واگذار شود و همچنین اعضای شورا با انتقال امتیاز تیم بسکتبال شهر بندرعباس به باشگاه پشتیبال صنایع موافقت کردند.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار